Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 348 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kävikö kukaan luolastolainen ? Kävikö kukaan luolastolainen ?
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
viritettiin vähän viritettiin vähän
batman batman
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Viesti isille <3 Viesti isille <3
kurwa kurwa
Puolicamomersu Puolicamomersu
Mersu Mersu
taivaallista rallia taivaallista rallia
rajumpi rallihyppy rajumpi rallihyppy
maniacs maniacs
kova kilpailu kova kilpailu
rengaspaineet rengaspaineet
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
automekaanikko automekaanikko
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Antaa lasten leikkiä Antaa lasten leikkiä
Ajokortti Ajokortti
Rattimies Rattimies
nissan nissan
apumekaanikko apumekaanikko
subaru subaru
näin asennat tummennukset näin asennat tummennukset
 771 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto
15.05.2020 16:30:13
[ + 1 - | ]

Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka

[43066] [paloau-tomuseo.jpg] [0.85 MB] [1163x884] [] []
paloau-tomuseo.jpg

palo-auto

 · 

museo

(5)  · 

2011

 · 

siirto

 · 

bunkkeri

(8)
15.05.2020 16:38:05
#343086 [+-] Piilota Suosittele

>>343084

Kyllä. Juttelin pälopäälikön kanssa. Suomen johto on tarkoituksella hävittänyt vanhoja historiallisia vermeitä järjestelmällisesti. Autoja oli 40. En kerinnyt tuona aikana kuvaamaan kuin muutamia kun oli pakko tehdä niitä töitäkin mitä varten tuonne mentiin. Aika ajoin nämä lähtee esiintymään kansalaisille. Palopäälikön mukaan jos olisi oltu järkeviä, olisi autoja ollut vähintään 70. Helsingissä kuvattu, maan alla bunkkerissa. Lokaatiota en kerro.

15.05.2020 18:24:41
#343138 [+-] Piilota Suosittele

Lemuntielle puuhasteltiin vanhasta bussitehtaasta toimistorakennus.
Arkkitehdin toimesta tuli pari neukkaria tehtyä ulkonäöltään busseiksi.

[ 7 viestiä | ]