Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää Suomessa vaan hapanta toimisto irmeli kyylää
Pulkkinen Pulkkinen
Ristusperkele pesi tukkansa Ristusperkele pesi tukkansa
tänne se käsi :3 tänne se käsi :3
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Sideshow plant Sideshow plant
Lisää korkkien availua jenkkityyllin Lisää korkkien availua jenkkityyllin
tärkeä kaappi tärkeä kaappi
Nälkä. Nälkä.
Mlem Mlem
Kantoi kamunsa Kantoi kamunsa
Sleipnir - Könige Europas Sleipnir - Könige Europas
tärisytin :3 tärisytin :3
Kenen kanssa aiot tasaiselle? Kenen kanssa aiot tasaiselle?
Jeccu :D Jeccu :D
Meikkaus Meikkaus
Ei tuolla kyllä kuuhun menty Ei tuolla kyllä kuuhun menty
Bowel Artist Bowel Artist
Kettu lähti reissuun Kettu lähti reissuun
Plöö :p Plöö :p
Kasvojen pesu Kasvojen pesu
mursu mursu
Venyyytys Venyyytys
Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti
 913 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.32 MB, 1 tiedosto, 06.03.2025 01:16:38
[ + 1 - | ]

nää tulee ovellesi mitä teet?

[78802] [sanna_ja_li.png] [1.32 MB] [1097x1200] [] []
sanna_ja_li.png

sanna marin

(322)  · 

li andersson

(29)  · 

sdp

(558)  · 

vasemmisto

(216)  · 

hamas

(29)  · 

jihad

(25)  · 

kättä toisten taskuu

(6)  · 

nussisin

 · 

kumpaaki perseeseen

 · 

ja heittäsin pihalle

06.03.2025 22:44:48 | 22:45:33
#684933 [+1] Piilota Suosittele

Kuttuisin sisälle. Sitten ku poliisit tulis kysyyn, että ootko nähny näitä niin sanoisin, että jotenki tutun näkösiä. Onko nää Temppareissa vai missä ollu? Samalla soittelisin reisiluuhuilulla pikkukakkosen tunnaria.

07.03.2025 02:37:15
#684992 [+-] Piilota Suosittele

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18851508/ei-auta-kauhupropaganda---maahanmuuttovastaisuus-vastatuulessa
moktar gubta mokuttaa

07.03.2025 02:38:04
#684994 [+-] Piilota Suosittele

Moktar.Gubta
2019-08-22 16:31:42

"On mielenkiintoista seurata Ruotsia..."
Niin on.
Seuraan yhteismitallia tunnuslukuja, kuten BKT per capita, työllisyysaste, veroaste, keskipalkka. jne.

Järkevä ihminen ei voi kuin päätyä yhteen johtopäätökseen: Voi, kumpa Suomikin islamisoituisi ja pian. ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253

[ 8 viestiä | ]