Suvakkia ei silti kiinnosta Suvakkia ei silti kiinnosta
From my cold, dead hands From my cold, dead hands
stroking desu stroking desu
Kasvukikkoja Tu... mpeille Kasvukikkoja Tu... mpeille
vaffanculo vaffanculo
Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska
praise kek! nice dubs praise kek! nice dubs
/ __ \ / __ \
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
Hyvä olla :3 Hyvä olla :3
Vaalikeskustelua Vaalikeskustelua
Sinä senkin Sinä senkin
Hienot makkarapötköt :) Hienot makkarapötköt :)
Häpeilyä havaittavissa Häpeilyä havaittavissa
Dallasin Pamela eli Victoria Principal Dallasin Pamela eli Victoria Principal
mana mana mana mana
Mitä Jim Carrey on vetäny ? Mitä Jim Carrey on vetäny ?
spurdo spurdo
Bendele :p Bendele :p
Vladimir Vladimir
Silmistä tunnistaa Silmistä tunnistaa
Emme ole huvittuneita Emme ole huvittuneita
Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
Älykäs puujalka Älykäs puujalka
 579 näyttökertaa, 7 viestiä, 39.51 MB, 4 tiedostoa, 28.05.2025 23:32:48
[ + 2 | ]

Piirros, turva, valas ja vasennus

[80956] [tiedosto_1.mp4] [26.25 MB] [720x720] [193.54s] [] []
[80955] [tiedosto_2.png] [0.87 MB] [690x1090] [] []
tiedosto_2.png
[80954] [tiedosto_3.mp4] [5.25 MB] [718x1280] [30.98s] [] []
[80953] [tiedosto_4.mp4] [7.13 MB] [720x1280] [76.46s] [] []

politiikka

(102)  · 

vasemmisto

(216)  · 

valas

(18)  · 

taide

(88)
28.05.2025 23:41:25
#700113 [+2] Piilota Suosittele

Mulla menis vuosi tollasen piirtämiseen, ja silti se ois tätä luokkaa:


Vasemmisto vois sanoa mikä olisi järkevää sitten ja perustella sen 😤

29.05.2025 00:21:35
#700128 [+4] Piilota Suosittele

>>700113
Mä olin aikonaan niin hyvä piirtämään, että sain Puupää-hatun ja Oscarin. Lähetin jälkimmäisen pois ku se oli täys hinttari, mutta lakin pidin. Vasemmistolla on aina helevetisti nillitystä, mutta ne ei koskaan kerro mitään omia ratkaisuja mihinkään ongelmaan. Ku ovat päättämässä asioista niin ne on aivan sekasin olevien hölötyksiä ja kun kysyy, että miks näin niin ne ei osaa etes siihenkään vastata. Mä oon alkanu ihan oikeesti epäileen, että vassareilla ei oikeesti oo kapasiteettia ymmärtää mitään asioista joista ne puhuu. Vitun surullista.

Aina ku ne on päättävissä asioissa niin se on semmosta konfetin heittämistä ilmaan mutta sitäkään ne ei osaa selittää, että miks ne tekee niin. Virheet on vähintäänkin yhtä surkeita perustelemaan tekemisiään. Ainu mihin nekin kykenee on vaan hokemaan jotain mantraa. Käy vaikka facessa tai twitterissä kysymässä vassaripuolueiden edustajilta mitä tahansa niin et varmasti saa mitään (järkevää) vastausta. Ihan tosi. Jos ne ylipäätään vastaa mitään niin se on "Kansainväliset sopimukset, ihmisoikeudet" ja siihen se sitten jääkin. Vaikka kysyis jotain lakipykälää niin sitäkään ne ei osaa antaa.

Kyllä mää ihan rehellisesti oon sitä mieltä, että niiden edustajat ja kannattajat ei pääse edes 80 pojon pintaan pällitesteissä.

29.05.2025 01:56:03 | 01:57:32
#700158 [+1] Piilota Suosittele

Kauniita päätöksiä persuilta ja koko hallitukselta.
Tuskin kukaan on laittoman maahanmuuton kannalla, mutta haluaisin nähdä mitä nämä päätökset oikeasti saavat aikaan.
Määrällisesti kuinka paljon tästä on todellista hyötyä, vai onko vain persujen kuolinkorinaa.

Täytyy muistaa, että viimeksi, kun persut oli hallituksessa, niin ottivat avosylin vastaan 35 000 partalasta ja pistivät vielä varusmiehet kantamaan heidän reppujaan.

[ 7 viestiä | ]