Mutta kaikessa tuokaan ei pidä paikkaansa, vaikka perus pihvin tykkäisit well done niin vaikkapa karitsaa sä et halua well done. Mielummin sitte medium plus/medium-done, mutta well done karitsassa on lihan pilaamista. Oikeesti.
>>624472 Tais olla Nusr'etistä eli Saltbaen ravintolasta. Toi on se showravintola jossa on vitun ylikallis ruoka ja vissiin aika paskaki. Ja se omistaja on täys ihmiskyrpä
Miten musta vähän tuntuu, että tuo ihana lihaköntti ei kuitenkaan ole nähnyt oikeaa wagyua missään mikä on erittäin rasvaista lihaa tietyllä alueella kasvaneista äpyleistä. Tuohan sentään näyttää lihalta eikä miltään läskiköntiltä. Joten de-bunket.
[
9 viestiä
|
]
⭰
Kohta päästää grillaamaa saatana
Söpö
Yön läskeilyt
mr_pihvi
Toimii
Pihvi
Päivän safkat
Maistuisko?
Päivän safkat
Suonet paukkuu
Bender-Grilli
Ihana pihvi
Piheviä (ei mun tekemää)
Pihvi
Luolastolainen homo
Habs ja Pihvi treffeillä :D
Aamupala saatana
Kaljaa
Maistuis
liha kunniaan
Tauko
Pihvin pihvi
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.