Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen Jos venäläiset olis tehneet paluu tulevaisuuteen
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
Katatonia Katatonia
mieslapsettaa mieslapsettaa
Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3 Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3
Ykäsonni Ykäsonni
porno on saatanasta porno on saatanasta
Vova-sedän jalat Vova-sedän jalat
Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS
Taktinen maagi Taktinen maagi
Laita vaan Laita vaan
Kuvaotokset #21 Kuvaotokset #21
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
Kissat koiria gfffögkfhjd Kissat koiria gfffögkfhjd
Ameemiboja Ameemiboja
kot kot
Snow Globe Snow Globe
Pekka Pekka
Photoshop trolling Photoshop trolling
St. Dominic tarjoaa leipää pojalle St. Dominic tarjoaa leipää pojalle
Foy Vance - Make it rain Foy Vance - Make it rain
I was a god once I was a god once
Joskus näin Joskus näin
Quiz Kid Quiz Kid
 830 näyttökertaa, 9 viestiä, 11.26 MB, 1 tiedosto, 03.06.2024 11:41:09
[ + 1 | ]

Ihana nainen

[70903] [tiedosto.mp4] [11.26 MB] [720x1280] [58.19s] [] []

03.06.2024 14:32:50 | 14:33:13
#624459 [+-] Piilota Suosittele

Jussiiii, no on kun siellä on vittu puolet vettä. Ja rönsy kärkkärit siihen, kyllä nyt hifistelijä nauttii.
VITTU MÄ HALUN KUOLLA!

03.06.2024 15:12:07 | 15:12:39
#624472 [+3] Piilota Suosittele

Pitääkö se ruoka tulla kokkaamaan sotkuineen siihen ruokapöytään, saatana. Mitä varten ne keittiöt on!?

03.06.2024 17:49:16
#624514 [+1] Piilota Suosittele

>>624503
Ai tää?


Mutta kaikessa tuokaan ei pidä paikkaansa, vaikka perus pihvin tykkäisit well done niin vaikkapa karitsaa sä et halua well done. Mielummin sitte medium plus/medium-done, mutta well done karitsassa on lihan pilaamista. Oikeesti.

03.06.2024 21:08:16
#624576 [+-] Piilota Suosittele

>>624472 Tais olla Nusr'etistä eli Saltbaen ravintolasta. Toi on se showravintola jossa on vitun ylikallis ruoka ja vissiin aika paskaki. Ja se omistaja on täys ihmiskyrpä

06.06.2024 03:15:48
#625030 [+-] Piilota Suosittele

Miten musta vähän tuntuu, että tuo ihana lihaköntti ei kuitenkaan ole nähnyt oikeaa wagyua missään mikä on erittäin rasvaista lihaa tietyllä alueella kasvaneista äpyleistä. Tuohan sentään näyttää lihalta eikä miltään läskiköntiltä. Joten de-bunket.

[ 9 viestiä | ]