Kyllä nousee! Kyllä nousee!
Mitä vittuah? Mitä vittuah?
Ooooooh just sloppin' it all in, mate Ooooooh just sloppin' it all in, mate
lets party lets party
Somettaa Somettaa
Zansatsu Ponytail 4/4 Zansatsu Ponytail 4/4
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
Iimouhoumou Iimouhoumou
Hän vaikuttaa hermostuneelta Hän vaikuttaa hermostuneelta
Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä Moniosaaja Insinöörien suunnittelema ja tekemä
kosto sortajalle! kosto sortajalle!
Anteeksi opettaja, en kuunnellut Anteeksi opettaja, en kuunnellut
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
Purkin kuva kertoo kaiken Purkin kuva kertoo kaiken
Kahvin rasterinen hurma Kahvin rasterinen hurma
Aliens Aliens
Maahanmuuton perusteet Maahanmuuton perusteet
Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
Oo viilee Oo viilee
Lasten suusta... Lasten suusta...
Intellektuellin bibliografia Intellektuellin bibliografia
Agony (deleted scenes) Agony (deleted scenes)
ITS A JUNGLE IN THERE ITS A JUNGLE IN THERE
Mooses bergele :D Mooses bergele :D
 1 087 näyttökertaa, 33 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 13.06.2024 00:23:27
[ + 10 | ]
👑 Plussatuin 13.06.2024.

Seksi ja viina on vanhoille vaaraksi

[71106] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [720x491] [] []
tiedosto.jpg

seksi

(129)  · 

viina

(136)
13.06.2024 02:04:12 | 02:04:38
#626760 [+1] Piilota Suosittele

>>626743
>>626746
>>626757

No elekää ny. Makehan on vaan tyypillinen lestadiolainen. Ei saa pilkata toisia uskontonsa vuoksi. Muhammedillakin oli 12-vuotias vaimo niin miksi ei sitten Markuksella sais olla saman ikänen tyttökaveri, mitä hä? Ilmotan teijjät kohta vielä Supolle jos jatkatte viattoman pedofiilin haukkumista. Höh.

13.06.2024 06:50:24
#626787 [+-] Piilota Suosittele

>>626763
Aisa? Mää mikään aisan kannattaja oo. Osta omat orjas, perkele!

>>626765
Elä hyvä Heimis semmosta mee tekemään! Siis nehän on laitettu kasaan muutamalla tikillä, nelijällätoista nuppineulalla ja varttidesillä pikaliimaa?

13.06.2024 08:28:48
#626805 [+1] Piilota Suosittele

Mieluummin kiertää kaukaa festarit missä paska ja kusi haisee. Idiootteja rahastetaan joka muodossa oli kyse jopa ruuasta

13.06.2024 15:17:22
#626822 [+-] Piilota Suosittele

festareilla oli joskus ihan kivaa mutta tuskin olis enää
on se festarikansa vaihtunut välissä ihan uusiin ihmisiin
kattomisen arvoset esiintyjät sen sijaan ei hmmm

[ 33 viestiä | ]