vähän yli kengällinen kissoja vähän yli kengällinen kissoja
Hämähäkkinainen Hämähäkkinainen
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Hot dogs Hot dogs
yodan kulli ja palli kidutus yodan kulli ja palli kidutus
Kana Kana
kiipeää mastoon kiipeää mastoon
Ylioppilasjuhlat. u coming? Ylioppilasjuhlat. u coming?
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Scumback fly Scumback fly
Langatonta viestintää Langatonta viestintää
Koirot tuli maailmaan Koirot tuli maailmaan
Vihaamme snapchat Vihaamme snapchat
Korkki pois Korkki pois
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
Hymyilisit enemmän. Hymyilisit enemmän.
Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti Suunnitelmamme etenevät nautinnollisesti
pat,pat,pat pat,pat,pat
#battlestation #battlestation
ensimmäinen ja viimen päivä töissä ensimmäinen ja viimen päivä töissä
nyt tulee jöötiä nyt tulee jöötiä
Latausranneke Latausranneke
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
 1 511 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
15.10.2020 12:48:08
[ + 1 | ]

Iisalmelaiset..

[48615] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [750x1334] [] []
tiedosto.jpg

läski

(489)  · 

tinder

(46)  · 

iisalmi

(5)  · 

kaloriina

(58)  · 

hiivaa

 · 

rämemajava

(20)  · 

feministi

(121)  · 

feminismi

(108)  · 

femakko

(19)  · 

kalori katri

 · 

kehopositiivisuus

(68)
15.10.2020 22:29:34
#399250 [+-] Piilota Suosittele

Iisalmi? Iisalmi... Ai niin olvin, pirkka oluen ja monien muiden turvotusta aiheuttavien juomien kotipaikka.

16.10.2020 11:16:03
#399411 [+-] Piilota Suosittele

>>399340 Ei saa ostaa halpaa. No laatu (ja maku) noissa S ; K ketjujen halpa brändi tuotteissa olikin väliltä hyvä-paska. Juu ja tämäkin oli hallituksen "tärkeä" näpertelyn aihe kun muka brändi tuotteet menettää myyntiä.
Karu totuus on se ettei enemmistöllä suomalaisista ole ylimääräistä rahaa, osa jopa köyhiä joten yksinkertaisesti jos tarvitsee jonkun tuotteen jonka brändin hinta on 10€ ja blancon 7€, niin halpa voittaa.
Suomi tulee kaatumaan omaan verotukseensa ja byrokratiaansa, koska ihmiset näkevät / kuulevat mistä saa halvalla joten selviytyäkseen taloudellisesti he tilaavat ulkomailta ja pakolliset tavarat ostetaan suomesta mahd.halvalla. Hallitus ; valtiovarainministeriö taas on täynnä nuijia jotka eivät verotulojen laskiessa osaa miettiä muuta ratkaisua kuin veronkorotukset ja yksityisen kansalaisen tuonnin rajoittamista, no siitä on seurannut tämä yhä syvenevä kierre jossa valtio kurittaa kansaa taloudellisesti ja kansa puolestaan etsii keinoja kiertää kuritusta ja halvempaa vaihtoehtoa.

[ 7 viestiä | ]