Suklaata Suklaata
Aina meitä sorretaaaaannn Aina meitä sorretaaaaannn
allahin sähköpalvelu allahin sähköpalvelu
Jill de Vries Jill de Vries
Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin Koira ei ole vegaani vaikka sinä oletkin
Kunnioitti kamunsa rajoja Kunnioitti kamunsa rajoja
Vakoilua Vakoilua
need for spede need for spede
vitun englantilaiset vitun englantilaiset
halloweenasu halloweenasu
ai karkaa ai karkaa
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
bussissa bussissa
Ohio gozaimas Ohio gozaimas
Petteri Mäkiranta uhkaa työntää koiran perseeseen omistajalle Petteri Mäkiranta uhkaa työntää koiran perseeseen omistajalle
Puun kaato kilpailu Puun kaato kilpailu
Sängyn rikkoja Sängyn rikkoja
Junes Lokka kohtaa Taikuritytyn Junes Lokka kohtaa Taikuritytyn
alapallo jumissa alapallo jumissa
Huono tuuri Huono tuuri
Ric and Lotte Ric and Lotte
Muovipussien herra Muovipussien herra
mäkkärissä mäkkärissä
naku herättää heimon töihin naku herättää heimon töihin
 892 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 29.05.2022 11:33:10
[ + 2 - | ]

Marin

[64727] [20220529_113240.jpg.png] [0.34 MB] [598x807] [] []
20220529_113240.jpg.png

29.05.2022 12:12:12
#574230 [+2] Piilota Suosittele

Menis vaan naiset lakkoon. Sitten niillä olis aikaa hoitaa ne lapset ja vanhukset kotona eikä tarvittais vitun kallista kunnallista hoivateollisuutta. Säästyis verovaroja :D

29.05.2022 13:23:23
#574245 [+-] Piilota Suosittele

tuo ei ole helppo ongelma kun tärkeää työtä voi olla hankala mitata rahassa
esimerkiksi nyt semmosten ihmisten paapominen jotka vaativat ympärivuorokautista hoitoa ja menevät loppujen lopuksi aina vain huonompaan kuntoon koska ovat vanhoja ja rikkinäisiä eivätkä koskaan tule enää tekemään mitään tuottavaa
jollei nyt päätetä että antaa niiden vaan surkeasti kuolla pois mitä kukaan ei halua niin tätä työtä on tulossa aina vain enemmän
väestön ikärakenne takaa että tämä suorastaan räjähtää käsiin ja ihan pian vielä
eli tarvitaan kaikenaikaa lisää hoitajia, nytkin ollaan jo aivan liian pienissä lukemissa ja kaiken lisäksi nykysetkin tarvii lisää rahaa ja jostain ne rahat siihen tarvis tulla
eri asia vielä että mistä ne hoitajat pierastaan kun hinku alalle on romahtanut ja nykysetkin harkittee alanvaihtoa kun se on paskaa
eli otetaanko velkaa, kiristetäänkö verotusta, lasketaanko hoitajien verotusta, vai mitä tehdään
verotuksen kanssa kikkailu on tasapainoilua koska liikaa rankaisemalla yritykset lähtee maasta verotuloineen
kaikki vaihtoehdot siis takaa taloudellisen tilan menevän entistä huonompaan suuntaan ja siitä tulee kärsimään kaikki
velkaahan on jo nyt liikaa ja viimesen parin vuoden aikana koko maailma tuhosi taloutensa tavoin joiden koko merkitys on vasta aukeamassa joten kaikki rahakin alkaa olla kohtuullisen kuvitteellista
juuri kun olisi saumat alkaa korjailemaan taloutta niin eikös se kolmas maailmansota kolkuttele
vaikka se pysyisikin ukrainassa niin jo nykyisten vaurioiden korjaaminen sielä maksaa 600 miljardia ja kukas sen maksaa no kaikki
tähän vielä nälänhädät päälle, toivottavasti ei täälä mutta eihän sitä tiedä

kyllä tässä tekee mieli ryyppäämään alkaa

29.05.2022 15:08:09
#574252 [+1] Piilota Suosittele

Lisää hoitajia pitää saada, jotta voidaan taata tätä maata rakentaineille ihmisille arvokas vanhuus, mutta joku muu saa sen veroissaan maksaa kuin minä, sillä minun pitää saada uusi taulutelkkari ja hallitus on ihan paska kun ei voi antaa hoitajille enemmän rahea, mutta veroja ei saa korottaa koska minulla on oikeus palkkaani ja kaikki tämä on vihreiden syytä.

t. Somekäyttäjä joka kyllä tietää miten asiat on

29.05.2022 16:59:40 | 17:00:00
#574268 [+-] Piilota Suosittele

>>574261

Itse pidän takinkääntönä Jussin tapauksessa sitä, että jätti puheenjohtajuuden. Sen jälkeen persujen kannatus on vaan laskenut, paitsi jossain viime gallupissa taisi olla pientä nousua

29.05.2022 19:27:18
#574312 [+-] Piilota Suosittele

>>574252

Mikä arvokas vanhuus? Varmin tapaa semmoiseen on kerätä omaisuutta. Muussa tapauksessa olet kuntatyön kontolla. Kotihoidossa yksyityisellä puolella ei ole huolen häivää kun on omat hoitajat ja lääkärit kotona.

[ 13 viestiä | ]