ali kulkutunneli ali kulkutunneli
ihmemaa oz ihmemaa oz
Kostea keli Kostea keli
Ihana nainen Ihana nainen
Opeth - Damnation Opeth - Damnation
Ihana mies Ihana mies
T♂rstai P♂lka T♂rstai P♂lka
Läpätän Läpätän
Salkkarit remix - Lasse Sekoaa Salkkarit remix - Lasse Sekoaa
Mälli Mällinen Mälli Mällinen
Kaakaoo Kaakaoo
Veleho Veleho
Iittala aalto kaljakko Iittala aalto kaljakko
Ihania naisia Ihania naisia
pam pam amine tyttön pää paskaks pam pam amine tyttön pää paskaks
psykoosit tulilla psykoosit tulilla
Työttömän toffee Työttömän toffee
neekerin karkotin neekerin karkotin
Taidetta Taidetta
Ihana mies Ihana mies
Supermies Supermies
Puutarhassa. Puutarhassa.
The Steve Harvey Stare The Steve Harvey Stare
Tätä kaikkea Persut eivät ole Tätä kaikkea Persut eivät ole
 440 näyttökertaa, 11 viestiä, 17.5 MB, 2 tiedostoa, 11.03.2026 17:26:07
[ + 3 | ]

joku läski itkee :DD

[86652] [video_2026-03-11_16-23-58.mp4] [8.9 MB] [384x848] [96.60s] [] []
[86651] [video_2026-03-11_16-24-06.mp4] [8.6 MB] [384x848] [93.60s] [] []

läski

(489)  · 

tiktok

(76)  · 

nainen

(2351)  · 

vitun läski

 · 

turboläski

 · 

sotanorsu

 · 

bmi420

 · 

terveysnatsi

 · 

kalorit

 · 

kaloriina

(58)  · 

kolmoisleuka

 · 

megaläski

 · 

hyllymbvyör

(50)  · 

mätisäkki

(62)
11.03.2026 22:03:48
#742093 [+1] Piilota Suosittele

Huomenna on lehdissä isot artikkelit: TÄTÄ ET TIENNYT - KALORIT EIVÄT LIHOTA! Asiantuntija Kajsablom kertoo lääkäreiden vihaaman totuuden :D

11.03.2026 22:14:43
#742105 [+3] Piilota Suosittele

Aika hyvin kiteytetty, että kalorit ei kuulu muille.
Ikäänkuin se olisi ulkonäöstä jotenkin epäselvää kenellekkään.

On ihmisiä, joilla aineenvaihdunta pitää kiinni ravinteista viimeseen asti
se on ihan totta, koska se on perinne meidän historiasta, jolloin ruoka oli tiukalla.
Korostuu pohjoismaissa, jossa perimä tuki tätä ominaisuutta ankarien olojen takia.

Mutta se tarkoittaa sitten sitä, että jos omistaa neandertalin geenejä, niin
saapasta toisen eteen ja pitää nähdä fyysistä vaivaa pysyäkseen kohtuullisessa kunnossa
aikana, kun luuria näpyttelemällä saa mätöt ovelle.

Materia ei edelleenkään synny tyhjästä. Naisilla tämä voi olla extra vaikeaa, koska
nykyisellään arjessa jää liikunta todella vähälle, joten ei ihme, että tulee
tälläisiä itseensä pettyneitä avautumisia someen, kun ei nähdä vaivaa pitääkseen itsensä
kunnossa.

Olisi varaa parantaa itselläkin siitä, mitä oli vuosia sitten, mutta
ei ole sentäs tarve syyttää siitä ketään muuta, kuin itseä, kun sapuska on
hyvää ja lenkki vaatii motivaatiota.

11.03.2026 22:39:13
#742111 [+-] Piilota Suosittele

>>742108 Juu ei tästä jäänytkään mitään arvailtavaa siihen suuntaan, etteikö
vikaa etsitä ulkopuolelta.

Vois linjat parantua kummasti, kun joutus jonnekkin kunnon luontoleirille, missä
vesi tulee kaivosta ja sapuska metsästä/järvestä.

Tässä itse ainakin lisännyt mahdollisuuksien mukaan näitä eräpolkuja ja
autiotupa/telttamajoittumista jo metsästyksessä tulevien syksytapahtumien päälle.
En näkis mitään ongelmaa viettää pitempääkin aikaa jollakin syrjäisellä
autiotuvalla, jossa on pihakaivo ja sauna.

[ 11 viestiä | ]