Homopoika Homopoika
Komea poika Komea poika
Päivän valopäät Päivän valopäät
manuliihh :3 manuliihh :3
Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3 Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3
tää tulee puolustaa sua tää tulee puolustaa sua
Monty Python - Italian Lesson Monty Python - Italian Lesson
gooby pls gooby pls
100% tapauksista 100% tapauksista
Suomi teki maalin Suomi teki maalin
niinpä niinpä
Vielä joku päivä jälleennousemme Vielä joku päivä jälleennousemme
jkfdjkfdkfjdfadjf jkfdjkfdkfjdfadjf
lapparin valmistus lapparin valmistus
Heräät hänen vierestä. Mitä teet? Heräät hänen vierestä. Mitä teet?
#visitdubai #visitdubai
Lääke suvakin perskipuun Lääke suvakin perskipuun
Vege-Savanni Vege-Savanni
anteeksi nyt tulee spermaa anteeksi nyt tulee spermaa
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
Dracula♂X♂Gaynicles Dracula♂X♂Gaynicles
Börh uppeja ei blokata ;3 Börh uppeja ei blokata ;3
lento lento
Oli vaapukkamehua Oli vaapukkamehua
 847 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.03.2021 08:34:29
[ + 1 - | ]

Älyn jättiläinen!

[52693] [Screenshot_20210327-142940_Twitter.jpg] [0.52 MB] [1080x1104] [] []
Screenshot_20210327-142940_Twitter.jpg

28.03.2021 13:52:42
#451612 [+-] Piilota Suosittele

Perinteinen kalastus & metsästys on varmaan "paras" tapa hommata lihaa luonnon ja eläinten kannalta ja sitte nää järjen jättiläiset itkee siitäkin. Samalla kuitenkin postataan jostain iphonesta jonka nälkäpalkalla kiinalaiset lapset on koonnut.

28.03.2021 18:48:30
#451680 [+-] Piilota Suosittele

>>451536 HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA SE ON VITTU HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA HESA

28.03.2021 19:19:27
#451694 [+-] Piilota Suosittele

>>451693
No ikävä kyllä alkaa tarttua myös puheeseen tuoki prkl... :D No, otan tuon hassutteluna toisin kuin ketä sanan väärinkäytön.

Alussahan tuo on varmaan ollu typo ja sitten siitä tuli joku juttu täällä, kun joku siitä kiivastu. No nyt muistat, että 30v päästä, kun yleisesti puhutaan Helsingistä hesenä, niin olit paikalla kun se syntyi...

28.03.2021 21:27:42
#451745 [+-] Piilota Suosittele

>>451741
Ei, ei vispaa mulla, vaikka kaikkea muuta paskaa onki. Onneksi pappa tajus lähteä etsimään geeniperimää pikkasen kauempaa, ettei sentäs ihan kehari tarvi olla...

29.03.2021 07:55:36
#451867 [+-] Piilota Suosittele

>>451819
Kyllä meidän paikallisessa jo vuosia työskennellyt tyttö ei täytä missään vaiheessa määritelmää karkki tai kaunis. Ei edes vähimmäismäärissä...

30.03.2021 00:06:56 | 00:07:28
#452007 [+-] Piilota Suosittele

>>451867
jo vuosia työskennellyt

Tää. Se on henkilöstöpäällikkönä siellä, vähän kuten lähikaupan 40v hieman isompi tyttö. Opettaa niitä siroja neitokaisia jotka ovat arvioni mukaan siellä opiskelujen lomassa lisätienestien perässä vaan. Muutamassa vuodessa katoavat/vaihtuvat ne enkelit.

[ 20 viestiä | ]