remontti rieska remontti rieska
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
prrrr :3 prrrr :3
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Yle propagandaa Yle propagandaa
kissojen hoitola :3 kissojen hoitola :3
servattu servattu
T-Rex mayhem and ronsu T-Rex mayhem and ronsu
atk:n rakennusta atk:n rakennusta
leikkipaikka :3 leikkipaikka :3
Pihvi ninjailee Pihvi ninjailee
kuvakommentti kuvakommentti
Kukkakimppu Kukkakimppu
piikikäs piikikäs
Sopii myös lessuihin Sopii myös lessuihin
hän oli hyvä poika hän oli hyvä poika
Owie Owie
ei täällä ole ketään muita :3 ei täällä ole ketään muita :3
Paul hogan show Paul hogan show
Persut Persut
sinne meni sinne meni
niin totta niin totta
Floyd Floyd
Karpoa ammutaan!!!! Karpoa ammutaan!!!!
 426 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 11.03.2026 18:52:28
[ + 2 - | ]

Jutkutettu nissani

[86653] [6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg] [0.06 MB] [810x540] [] []
6million_yen_S13_but_it_s_really_only_271k_yen..jpg

nissan

(15)  · 

s13

 · 

juutalainen

(177)  · 

jutku

(89)  · 

180sx

 · 

jewdm

11.03.2026 19:54:11
#742050 [+1] Piilota Suosittele

oispa 200sx missä holset hx42 super vSSSTT PSSFFFRIIUUUU

yhellä tutulla oli sellane aikoinaa (siis 200sx ei nyt sentäs mitää super holsettia) ja korjasin sen moottorin öhjaäyksen ku sytkästä oli puolet pimeenä ja nistune sano yhyy vittu neekeri vikakoodisa ja kaveri vaihto puolaa sinne sun muuta NADA IS NOT WORKS. prööh vittumä jaksa ettiä kuvia mut TLDR ecusta löyty yks transistoripakka mikä oli osin DÖD varsinki ku se lämpes ni alko kikkelikokkeloimaan neekerivittu sit ku sen spottas ni kolvi sano brr ja is fix

11.03.2026 21:14:47
#742069 [+-] Piilota Suosittele

Siin on varmaa perässä Daavidin Linko-järjestelmän rakettimoottorit ja edessä räjähde ei olisi ollenkaan pahasta.

11.03.2026 22:22:31
#742109 [+-] Piilota Suosittele

742065 Tutulla oli joku alfan malli.

Oli saanu siihen just ite vaihettua vesipumpun ja uuden nokkahihnan, kun joku kiristin petti tallista
ulosajaessa ja sitten paloikin aski tupakkia autotallin nurkalla istuskellessa.

Jos en väärinmuista, niin taisi siitä samantien soittaa tutulle romureiskalle, että joudakko
viellä tänäiltana hakea tuon pois ennekuin hän sen polttaa tuohon pihanlaitaan.

[ 5 viestiä | ]