Niin on. Ja syystäkin. Nais-liike sai mm. aikaan naisten äänestämisen oikeuden. Se oli helvetin räikeä veto miehiltä, että vain toinen sukupuoli saa äänestää. Se kaikki kumpuaa siitä uskonnollisesta toimesta, jossa uskonto määrittelee sen, että mies on yksin herra jolla on oikeus tehdä sitä ja tätä.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Pyörälläkin voi tyydyttää
jokaisen olisi aika kiristää vyötä
En puske!
Ryppy ja Grönmarx osa II
Niin hyvää kakkua
käänteis raiskaus
Miehet maksaa monellakin tavalla enemmän
Kuinka tunnistaa MT-ongelmainen yhdellä vilkaisulla