muutama natsa muutama natsa
Nyt se on todistettu Nyt se on todistettu
Kollaasi Kollaasi
Onnellisin maa ja syy siihen Onnellisin maa ja syy siihen
mannet riitelee mannet riitelee
Shirley Templar Shirley Templar
vaikea valinta vaikea valinta
Räppäri Räppäri
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
nakuankka nakuankka
poika rakennellu poika rakennellu
Mahtuu mahtuu Mahtuu mahtuu
vihreä siirtymä vihreä siirtymä
tuoreet pullat tuoreet pullat
Turri Turri
hyllubwyör hyllubwyör
oulun mannet oulun mannet
sanoma sanoma
börheä börheä
vanhassa vara parempi vanhassa vara parempi
illallinen katettu illallinen katettu
Daft Punk lyrics generator Daft Punk lyrics generator
hieno työ hieno työ
zombies zombies
 1 224 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 12.04.2019 08:38:05
[ + 10 - | ]

Ryppyreikä

[27597] [ryppy_opinto-ohjaajana.jpg] [0.3 MB] [850x851] [] []
ryppy_opinto-ohjaajana.jpg

ryppy

(49)  · 

reikä

(57)
10.12.2020 13:53:42
#418447 [+-] Piilota Suosittele

>>418437 Mjoo ol pakko pikasesti googlettaa oliko käsitykseni kuinka virheellinen ja sanan rap tiedetyt juuret todella ovat jossain muualla kuin tuossa akronyymissä.. tosin hyvältä kuullostavaa räppiä on todella vaikea tehdä ilman hyvää flowta, joka taas vaatii rytmitajua.. eli pointtini sentään pitää.. :D

11.12.2020 15:56:01
#418914 [+-] Piilota Suosittele

>>418674 Niin no, rytmin lisäksi on hyvä osata sanoittaa.. joka tietenkin on vähän suhteellista, että mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että sanoituksissa on järkeä.. järkeville sanoituksille suurin edellytys on tieto, että tietää mistä puhuu.. ja sitten vielä taitoa asettaa nuo järkevät ajatukset oikeaan järjestykseen ja hyvällä rytmillä.. tavutus opittiin jo ekalla luokalla.. ei vaadi ihan liikaa järjen valoa tavuttaa sanoja tietyssä rytmissä mutta hyvä räppi vaatii aika paljon enemmän.. niin sanoittajalta kuin kuuntelijaltakin.. :3 siksi plebit eivät tajuakkaan räp musiikista mitään.. :D

11.12.2020 16:48:15
#418920 [+-] Piilota Suosittele

>>418914
Joo no voi sen noinkin ajatella, ja samalla voi sanoa vaikka että ois hyvä olla myös joku köyhä sossurotta ja vetää huumeita jotta on jotai mistä kertoa. Tai sit viel parempi, et eka köyhä sossurotta mut saat huumebisneksel massii ja nyt oot rikas nistirotta ja räppäät siit.

11.12.2020 17:42:19
#418942 [+-] Piilota Suosittele

>>418920 Niimpä.. siksi tuossa aikasemmassa viestissäni lukikin; "..mitä kukin pitää hyvinä sanoituksina.. itselleni tuo tarkoittaa lähinnä sitä että.."
Kukin ajatelkoon mitä ja miten haluaa, mutta totuus on mitä on.. Sitä ei kenenkään mielipide muuta mihinkään..

[ 9 viestiä | ]