Universumin valtiasmato Universumin valtiasmato
Mäy! Mäy!
Not all. Not all.
Kissagifejä Kissagifejä
Niiskuneiti Niiskuneiti
välipala välipala
Kaksi vaihtoehtoa Kaksi vaihtoehtoa
Tuomari Tuomari
Äijäpiispa Äijäpiispa
Autokorrekti Autokorrekti
5:01 pitkä Mohulu uugabuuga 5:01 pitkä Mohulu uugabuuga
Ennen oli ennen... Ennen oli ennen...
Söpö japsi tyty Söpö japsi tyty
toi ämmä ansaitsis saada turpaansa ja kovaa toi ämmä ansaitsis saada turpaansa ja kovaa
Trumppifaninatsihomo Trumppifaninatsihomo
Hei, moi! Hei, moi!
Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi Muumimetallia 6 (2012 versio), Sunafukin No Tabidachi
rusketusraidat rusketusraidat
Vihreiden propagandaa Vihreiden propagandaa
Vihervasemmiston kaksoisstandardit Vihervasemmiston kaksoisstandardit
pojat juhlii synttäreitä pojat juhlii synttäreitä
21st Century Schizoid Man - The Human Experimente 21st Century Schizoid Man - The Human Experimente
Gay Gay
Oikein Oikein
 853 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 29.08.2020 00:19:46
[ + 5 | ]

Siivouspäivän linnaleikit :3

[47051] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [391x436] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

vivamort

(152)  · 

siivous

(27)  · 

tuoli

(82)  · 

linnake

29.08.2020 07:41:10 | 21:08:03
#381228 [+-] Piilota Suosittele

Siivouspäivän linnakeleikit :3

(Niin monta unohdettua börhotsikkoa ja kadotettu sivuhistoria mutta tämän uskoakseni muistan :3 )

Vahva epäilys siivoustilanteesta myös profiilikuvassa, tuimahko Morttikurks viittaisi huutavaan imurihirviöön >:3
Edit: Onneksi ei, olikin vakavaa liiketoimintaa naruleikin parissa ;3 *jihuu!* :333

29.08.2020 21:10:53
#381483 [+-] Piilota Suosittele

>>381236

otsikko

I see what you did there :3

"Ooh, lintuja :3 ...Mitä asiaa huumon? O__O *RÄPS*" :3 Komea kuva linnanherrasta :3

"Ei onnistuisi enää!" ;3


Muistelen että ennenkin on ollut puhetta että Mortti kuuluu ksksks-kategoriaan :3 Toimiikos Maikille paremmin ksksks vai pspsps? ;3 #tämäontärkeääkoskabörh

29.08.2020 23:22:37 | 23:27:33
#381560 [+-] Piilota Suosittele

>>381501

:3
"pspspspspsps"
puolen kilsan päässä pusikko suhisee

"Mäy mäy mäy mäy mäy!!!" :3 *töps töps töps*

Tai vaihtoehtoisesti, fysiologisista syistä ei mäy mäy mäytä, vaan hyväntahtoinen ">:3" ;3

30.08.2020 19:19:46
#381877 [+-] Piilota Suosittele

>>381560
Osaa se Vivis piiloutuakin jos ei seura kiinnosta.

Tuntuu että reviiri on muutenkin laajentunut kun minä ja Karvinen on näytetty vähän kauempaa paikkoja :3

30.08.2020 23:15:55 | 23:17:36
#381983 [+-] Piilota Suosittele

>>381877


Helppo uskoa, onhan hän armoitettu maastobörh :3


Kaikkien piiloleikkien takuuvarma voittaja kun pelaa tosissaan ;3 Sitten ilmoitellaan verbaalisesti kun halutaan taas huumonin löytävän :3

Kannattanut käydä hetereissuilla ;3 Mäy mäy mäystä ja juoksemisesta päätellen, ei tule kysymykseenkään että sinulla olisi jotain omia salaisuuksia >:3 (onneksi haluatkin jakaa kaiken Mortin kanssa, koska jakaisit kuitenkin ;3 )

Börhystävysten seikkailut lähentelevät jo legendaa :3 Jännää ja jihuuta tuplabörheästi :333 Ja juttelukaveri joka ei mäykielessä sorru kielioppivirheisiin ;3

31.08.2020 02:27:16 | 02:27:30
#382041 [+-] Piilota Suosittele

>>381983

Tuommoisen tabbyn ruskeanharmaa maastoväri on täydellinen heinä- ja risumaastoon :3

Useimmiten lähtee matkaan jos on pspspspispittelyetäisyyden päässä. Viimeistään metsätielle katoava selkää saa jahtivietin heräämään ;3

[ 11 viestiä | ]