Psyyken pyramidi Psyyken pyramidi
Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä
Töihin siitä nekru! Töihin siitä nekru!
Sä oot nolannu ittes Sä oot nolannu ittes
Denekin iltapäivätanssitreenit Denekin iltapäivätanssitreenit
Sotahommat hoituu, kyl näi on Sotahommat hoituu, kyl näi on
Skyrim Skyrim
Ei jaksa keksiä otsikoita 76 Ei jaksa keksiä otsikoita 76
Vittu mitä paskaa :DDD Vittu mitä paskaa :DDD
Öitä Öitä
iPhone myynnissä iPhone myynnissä
More rubble, less trouble More rubble, less trouble
the thing goes the thing goes
Kirjoitusvirhe lol Kirjoitusvirhe lol
It was... It was...
jiiihaa jiiihaa
Kyaa~! Kyaa~!
fugging jonnes fugging jonnes
Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics) Tenacious D - Beelzeboss (The Final Showdown, lyrics)
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
Suomen vanhin elvis-bändi Suomen vanhin elvis-bändi
Failbook Failbook
Ei jaksa keksiä otsikoita 74 Ei jaksa keksiä otsikoita 74
Nörttihuumoria vuodelta 45 Nörttihuumoria vuodelta 45
 956 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 20.08.2021 16:03:52
[ + 14 - | ]

Ryppy ja Pikku-Pertti katsovat televisiota osa II

[55945] [ryppy_ja_pikku-pertti_katsovat2.jpg] [0.44 MB] [850x567] [] []
ryppy_ja_pikku-pertti_katsovat2.jpg

ryppy

(49)  · 

taliban

(17)
20.08.2021 16:34:35
#491895 [+-] Piilota Suosittele

kuinka suuri osa Suomen sankareista pelastaisi itsensä ja jättäisi muut oman onnensa nojaan vastaavassa tilanteessa?

Kaikki

20.08.2021 17:54:36
#491929 [+1] Piilota Suosittele

Niin totta, niin totta.

Toki sen olisi voinut mainita, että suuri osa pakenijoista on talibanin kannattajia, jotka haluavat paremman ja ilmaisen elintason maahan, kun sellainen mahdollisuus ohessa syntyy. Unohtamatta, että osa näistä on taliban-taistelijoita.

20.08.2021 21:24:55
#491996 [+1] Piilota Suosittele

Jos jenkit ois kouluttanu 300k naista, näiden velliperseiden sijaan, niin talibanit kykkis edelleen luolissaan. Jos yksikään niistä apinansikiöistä ois ylipäänsä elossa.

21.08.2021 10:04:46
#492187 [+-] Piilota Suosittele

>>491886 Tässä nähdään minkälaisia ihmisiä näiden puolustajat on. Se että sinä et jäisi pelastamaan naisia ja lapsia, ei tarkoita että maailmassa ei olisi ihmisiä jotka niin tekisivät. Ja kyllä, oletan että peilaat kommenttisi itsestäsi ja roskasakki tuttavapiiristäsi, koska et helvetissä sitä ainakaan perusta tietoon muiden ihmisten ajatuksista ja tekemisistä.

21.08.2021 10:59:35
#492192 [+-] Piilota Suosittele

>>492188 Perustat "tietoosi" vaikka kirjoitat näin: "Itse kukainenkin voi kertoa edes yhden tilanteen, jossa olisi pelastanut jonkun naisen tai lapsen ja jäänyt itse kuolemaan." Tuossa ihan selvästi oletat ettei tälläisiä tilanteita ole paljon ihmisille täälläpäin tapahtunut. Silti oletat tietäväsi mitä muut ihmiset ajattelevat ja tekisivät tuollaisissa tilanteissa. Melkoista mutu-tietoa. Jos sinulla ei ole asiaoita/ihmisiä joiden puolesta taistella ja vaikka kuolla, niin ei edelleenkään tarkoita ettei niitä muilla voisi olla. Toivottavasti olet vähemmistöä ajatuksiesi kanssa Suomessa.

[ 12 viestiä | ]