Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi Kusitaavi Kakkonen Aatuolvi
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
Et pääse minusta näin vähällä Et pääse minusta näin vähällä
Isän elämää Isän elämää
Leevi Leaving Leevi Leaving
autismia autismia
nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__; nykypäivänä ei käsityötä arvosteta ;__;
Kuinka hommata psykoosi 101 Kuinka hommata psykoosi 101
Ned sherwoodissa Ned sherwoodissa
False Positive - Cops 'n Robbers False Positive - Cops 'n Robbers
vaavi vaavi
Piristi työbörheän päivää :DDD :3 Piristi työbörheän päivää :DDD :3
lento lento
Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs) Kuvaotokset #34 (w/ extra bewbs)
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
virhee muumi virhee muumi
jullu on taas jullu on taas
Ihmebantu - kakka Ihmebantu - kakka
cool cool
certain vengeance certain vengeance
Niistämisestä Niistämisestä
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
amati kulu amati kulu
Jenkit haluaa olla kaikessa vaan parhaita Jenkit haluaa olla kaikessa vaan parhaita
 685 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 30.05.2020 20:01:22
[ + 2 | ]

Otsikko

[43701] [100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg] [0.05 MB] [960x640] [] []
100669790_10220794140017800_1738016700248358912_n.jpg

30.05.2020 21:10:59
#348801 [+-] Piilota Suosittele

Nuoret (alaikäiset) on oppineet että kun juhlii jossain puistossa tulee poliisi, kaataa alkoholit maahan, antaa ehkä sakon, kuskaa laitokselle tai kotiin + tekee lastensuojelu ilmoituksen ja se on sellainen paskamylly ettei sitä halua kuin täysi idiootti kokea.
Joten nykyään ne alaikäiset jotka juhlivat päättäreitä alkoholin voimin, hommaavat paikan tai tilan missä bilettää ilman pelkoa poliisin väliintulosta.
Tietenkin osa näistä paikoista vetää poliisin huomion kun naapurit tai muut lähistön ihmiset tekevät ilmoituksen kovasta metelistä, tappelun äänistä tai alaikäisistä juhlijoista.
Omassa nuoruudessa poliisia ei päättärien juhlijat paljoa kiinnostanut, ainoastaan jos sammui ja makasi pitkin pituuttaan nurtsilla tai penkillä, niin saattoivat tulla herättelemään ja jos kunto oli huono, niin kuskasivat selviämisasemalle, missä kyllä kyseltiin nimi, syntymäaika ja osoite, mutta ei tarkistettu joten riitti että sanoi "joo mä olen syntynyt xx.xx.(yli 18v sitten)", jolloin sieltä pääsi ulos kun promillet oli alle 1 tai 0,5 (en muista tarkkaan).

31.05.2020 08:03:36 | 08:43:55
#348971 [+-] Piilota Suosittele

>>348771
*bilepaikat

Keskustan limudiskot, Ainolan puisto, toriranta ja erinäiset merenrannan ja Oulunjoen lehvästöiset poukamat, jotka sallivat laittomiinkin toimintoihin ryhtymisen helpommin ilman virkavallan puuttumista bileisiin.

[ 6 viestiä | ]