Tarvitsinkin juuri uutta palloa Tarvitsinkin juuri uutta palloa
Sumeet Tappoo livenä Uudessa-Seelannissa Sumeet Tappoo livenä Uudessa-Seelannissa
Skub Skub
ötökkä ötökkä
Piri-Pekka :D Piri-Pekka :D
Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU Kuka päästi koirat ulos, HAU, HAU, HAU
Sinivalkoiset Sinivalkoiset
Ja näin estettiin raskaus Ja näin estettiin raskaus
Melkkein näkkyy Melkkein näkkyy
voi sentähän voi sentähän
Käsityöhetki Käsityöhetki
Mitä kissi kuuntelee? Mitä kissi kuuntelee?
Lättymaa todisteita Lättymaa todisteita
No green No green
Mr_pihvi ja ipa Mr_pihvi ja ipa
Sisustus Sisustus
Kaikki naiset on sikoja Kaikki naiset on sikoja
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
nyt on ilmaa renkaassa nyt on ilmaa renkaassa
Ja sut piti hoitaa, vai? Ja sut piti hoitaa, vai?
dissosiointi dissosiointi
Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3 Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3
Kova kuin kivi, veli 4 Kova kuin kivi, veli 4
Kännikepponen Kännikepponen
 662 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.03 MB, 1 tiedosto, 30.05.2020 20:54:39
[ + 10 - | ]

Biolite external

[43704] [IMG_20200530_205210.jpg] [3.03 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20200530_205210.jpg

biolite. li-ion

 · 

charger

 · 

modi

(5)  · 

2600mah

30.05.2020 20:58:19
#348793 [+-] Piilota Suosittele

Eli, modaus sen takia, että jos powerbank painaa liikaa niin tällä setupilla ohittaa tragian sekä lataa kännyköitä sekä muita USB-power-laitteita tulen avulla. Samalla tekee safkaa.

30.05.2020 22:19:32
#348864 [+-] Piilota Suosittele

>>348858

Whut?

Eipä tuossa mitään ongelmaa ole kun tietää mitä tekee. 16.6V 30A ulostulolla. Tuota on tarkoitus modata aurinkokennokäyttöön niin, että siitä riittää potkua invertteriin asti. Peräkärriprojekti on kohta työn alla. Peräkärristä tulee aurinkovoimalaitos, joka jaksaa 300 - 600W. En tiedä vielä kumpaa käytän. Protohan tuo silti on.

31.05.2020 00:23:23
#348903 [+-] Piilota Suosittele

>>348873

Mä kosin sitä jo polvillani 15 vuotta sitten. Yhdessä ollaan oltu yli 20v. Veikkaan ettei lämpene. Voit toki koittaa. Kerran heitin pienessä humalassa, että kokeillaan kolmen kimppaa niin...Ei tullu kaulimesta, mutta lähellä oli :)

[ 7 viestiä | ]