Mitä? Mitä?
Pako todellisuudesta Pako todellisuudesta
:)) :))
Tarjolla on juustoo ja jyystöö Tarjolla on juustoo ja jyystöö
AH SINNE MENI AH SINNE MENI
Cosplay Cosplay
veturi veturi
Toyota mark 2 Toyota mark 2
Lintunen Lintunen
look good job look good job
Jotaron oikea käppi Jotaron oikea käppi
splörs lärä splörs lärä
Grievous :DDDD Grievous :DDDD
Olen kotona Olen kotona
Kännimässyjen todellinen sankari Kännimässyjen todellinen sankari
Et kai kuseta mua? Et kai kuseta mua?
Valkoinen kuolema -figuuri Valkoinen kuolema -figuuri
Eläinlääkärissä ;__; Eläinlääkärissä ;__;
ei työtä tekemällä rikastu ei työtä tekemällä rikastu
Eskapismi on parasta huumetta Eskapismi on parasta huumetta
Vaapukkamehua Vaapukkamehua
Panu saapuu Luolastoon Panu saapuu Luolastoon
Rogers Rogers
Raputin Raputin
 438 näyttökertaa, 6 viestiä, 15.76 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 01:50:13
[ + 1 | ]

neekerit

[84962] [5773f830946e5bfd.mp4] [15.76 MB] [720x1280] [81.50s] [] []

neekeri

(1401)  · 

neekeröi

(24)
06.12.2025 14:31:29 | 14:32:34
#730180 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on oikeaa ameriikanharrien meininkiä. Saa nähdä joko tänään Suomessakin harrit pääsee natsivihassaan sille asteelle, että autot palaa kadulle.

Jostain kumman syystä ne eivät julkisten tiedonantokanavien mukaan aio häiritä tänäkään vuonna julkisesti uusnatsistista Suomi herää -kulkuetta, vaan vuorossa on tänäkin vuonna taas ryssien rahoittama ja Vasemmistoliiton organisoima Hese ilman Persuja -vastamielenosoitus.

07.12.2025 21:29:05
#730472 [+-] Piilota Suosittele

>>730180 Minkäs teet? Kommarit nykyään on munattomia, eikä tulis ikinä pärjäämään natsiporukalle. Mut mä arvostan sitä, et kaks ali-ihmisryhmää on valmiita käyttämään fyysistä väkivaltaa toisiaan vastaan. Meiän normaalien ihmisten ei tartte vaivautua niin usein.

07.12.2025 23:52:44 | 23:53:04
#730558 [+-] Piilota Suosittele

Eikös jenkeissä saa omaisuuttaan ja itseään puolustaa asein joita saa taas kantaa aseenkantoluvalla mukana? Haulikolla munille tuollaisia, päähän jos ovat liian aineissa kuten heillä usein tapana on.

Lisäksi auto oli kyllä jo ihan lunastuskelpoinen kun se sytytettiin tuleen, pitikö sitä päin ajaa vielä varastetulla autolla niin useasti?

[ 6 viestiä | ]