Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Saatana Saatana
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Ette mulkerot usko vai? Ette mulkerot usko vai?
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
Slurps! Slurps!
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Apustus Apustus
Valupertin kesämökki Valupertin kesämökki
hevit huutikset hevit huutikset
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Tulpattud Tulpattud
Vammattikieltä Vammattikieltä
Sunnuntain synnit Sunnuntain synnit
Kauneutta politiikan keskelle Kauneutta politiikan keskelle
Kahlitsisin Kahlitsisin
Palveleva koiro Palveleva koiro
Berjantaibers Berjantaibers
Keke hoitaa Keke hoitaa
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
Rat Rat
Kjäh röh! Kjäh röh!
Oida Oida
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]