Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Valupertin kesämökki Valupertin kesämökki
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
BURN BURN
Mälli Netula Mälli Netula
Hieno laji Hieno laji
Nyt ollaan ongelman äärellä Nyt ollaan ongelman äärellä
Captain Ukraine Captain Ukraine
Arja laine Arja laine
Homo Homo
Tulpattud Tulpattud
Corona Corona
Nelson Nelson
Ihana nainen Ihana nainen
Nii saatana Nii saatana
Jonnet ei muista. Jonnet ei muista.
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
Älä ulise Älä ulise
Fantasea Fantasea
Maustemies Maustemies
 404 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
10.03.2026 05:32:02
[ + 2 - | ]

Ja tuo meiltä on viety.

[86606] [1000022986.jpg] [0.07 MB] [604x389] [] []
1000022986.jpg

tokmanni

 · 

kalja

(270)  · 

lapin kulta

(7)
10.03.2026 05:42:56
#741598 [+1] Piilota Suosittele

Tosta tuli mieleen tapahtuma kun kasarilla yläläasteella paikallinen pulsu kävi hakeen meille välitunnilla kaljaa. Oltiin sitten pikku pöhnässä koulupäivä. :D

10.03.2026 15:33:35
#741676 [+2] Piilota Suosittele

Ei lappari maistunut, kun mäyräkoiran karhua sai 8,95€, olvi cxx 7,95€, lahden erikoinen 8,28€, ruuti 8,28€ ja korillisen karjalaa 14,55€ (sis.koripantin).

Noilla eväillä kiiteltiin Vanhasen Mattia, ettei tarvinnut tallinnasta hakea 11-13€ IV-kalja laatikkoa, kun lähellä sijaitsevat ässä, cassa, ruokavarasto ja cittari myi n.16-17€:lla 24-pulloa hyvää kaljaa ja kun budejetti oli 20€ niin siihen päälle sai smartin / bonuksen topan, tai askin LM:mää.

10.03.2026 18:08:10
#741702 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä nuo muutkin hinnat on aika edullisia nykyiseen verrattuna, parempaa tonnikalaa 3 purkkia 1,5€, nykyään purkki Coopin halvinta paskaa maksaa enemmän. Sama tuossa puurossa, eurolla kolme pakettia, nykyään et saa edes sitä yhtä pakettia eurolla.

[ 9 viestiä | ]