Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

täräytänkö täräytänkö
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Ja tuo meiltä on viety. Ja tuo meiltä on viety.
Pääsiäiseen valmistautuminen Pääsiäiseen valmistautuminen
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
BURN BURN
Eivät halua vapautua Eivät halua vapautua
Ryyps Ryyps
Saatana Saatana
Fuu fuu! Fuu fuu!
Mitä helvettiä?? Mitä helvettiä??
Tunnin heittelyn tulos Tunnin heittelyn tulos
Vammattikieltä Vammattikieltä
Nyt ollaan ongelman äärellä Nyt ollaan ongelman äärellä
Visa pystyyn Visa pystyyn
Ostaisin Ostaisin
Mälli Netula Mälli Netula
Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla
valupertinnussima valupertinnussima
Nyt tulee spremaa Nyt tulee spremaa
Hyppäisin kyyiin Hyppäisin kyyiin
Kannatan Kannatan
Oli se joskus halpaa Oli se joskus halpaa
Nii saatana Nii saatana
 645 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
22.02.2021 19:59:44
[ + 7 - | ]

Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.

[51930] [178405.jpg] [0.05 MB] [640x480] [] []
178405.jpg

05.05.2024 09:41:42
#618898 [+-] Piilota Suosittele

Pistin joskus lasillisen vettä mikroon et saan sekottaa siihen lihaliemikuution nii se possahti ympäri mikroa. Ei se sinänsä huono juttu ollu, kaikki lika lähti helposti irti.

[ 4 viestiä | ]