Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 957 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Nyt ollaan ongelman äärellä Nyt ollaan ongelman äärellä
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Lyönkö? Lyönkö?
Nazis Nazis
Harvinaislaatuista yksityisyyttä Harvinaislaatuista yksityisyyttä
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Homo Homo
Se oli tonnin seteli Se oli tonnin seteli
Sinne siis Sinne siis
Kjäh röh! Kjäh röh!
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
Niin saatana! Niin saatana!
Muovia enempi ku skodan puskurissa Muovia enempi ku skodan puskurissa
Kannatan Kannatan
Cute asf Cute asf
Runksrunks! Runksrunks!
Dumb cunt Dumb cunt
/ __ \ / __ \
Tuo on haltia. Amazonin mulkut Tuo on haltia. Amazonin mulkut
Despootin palkka Despootin palkka
Fiona Wade Fiona Wade
Läähpuuh Läähpuuh
Vammattikieltä Vammattikieltä
Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
 659 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
16.03.2024 12:00:58
[ + 4 | ]

Keke hoitaa

[68811] [1000002890.jpg] [0.1 MB] [560x747] [] []
1000002890.jpg

25.08.2024 10:21:46 | 10:23:07
#643533 [+-] Piilota Suosittele

Itse olen muuten kotitalousvähentänyt. Kun oli muutto, niin palkkasin loppusiivouksen tälläselle yhden naisen siivousfirmalle. Muutin yksiöstä pois niin loppulasku oli 300e. Se siis teki ison homman, mulla oli todella paskaset hellat ja kaapit, se veti kaikki ulos ja joka nurkka puhtaaks. Hellan pesi kaikki, myös ikkunat avas ja pesi. Kun palautin avaimet silloinen vuokraemäntä oli huuli pyöreenä kuinka hyvään kuntoon sen jätin. Ilmeisesti nähny paljon paskasta väkee ja oli todella otettu koska siellä ei tarvinnu tehä mitään. Syy miksi maksoin, eli se että halusin muuttaa yhden viikonlopun aikana pois jotten joudu maksaan kahta viikkoo vuokraa edellisestä ja uudesta kämpästä

Mä en muista paljon kotitalousvähennys sen verotusvuoden kohdalla oli, mutta muitsaakseni 50e tai muu sellainen summa jonka oikeasti huomaa. Se on siis ihan merkittävä etu, eikä mitään kymppi tai kaks. Siinä mielessä toi 300e ei ole paha jos 50e saa siitä takasin veroissa.

[ 2 viestiä | ]