Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Työttömän arkea Työttömän arkea
Visa pystyyn Visa pystyyn
Hitler Hitler
Ja tuo meiltä on viety. Ja tuo meiltä on viety.
Sarummman! Sarummman!
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
Kaljantai! Kaljantai!
Niin.... Niin....
Erilaisia kahvilaatuja Erilaisia kahvilaatuja
Jonnet ei muista. Jonnet ei muista.
Justice Justice
Ählyt ja onnellisuus Ählyt ja onnellisuus
Tissitöttö Tissitöttö
Voihan perse Voihan perse
Lohdutti kamuansa Lohdutti kamuansa
Goomba buubs Goomba buubs
Hieno laji Hieno laji
Nönnönnöö Nönnönnöö
Volmarin illallinen Volmarin illallinen
Ois makee paikka asua Ois makee paikka asua
Tuota muijaa ei pimeästä löydä Tuota muijaa ei pimeästä löydä
MAGA on poissa MAGA on poissa
Callahan Callahan
Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää. Jos kippoon jotain jäi, nii se on taatusti keskeltä kylmää.
 1 194 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
13.04.2019 16:17:12
[ + 3 | ]

Palveleva koiro

[27728] [171685.jpg] [0.14 MB] [968x1206] [] []
171685.jpg

koira

(1228)  · 

eläimiinsekaantuminen

 · 

kuvottavaa

 · 

lynn lew

25.02.2021 18:27:42
#441961 [+-] Piilota Suosittele

>>187007
Wanha viesti mut vastaan silti. Eläimiin sekaantuminen oli laillista suomessa öö? Oliko 2019 vai 2018 kun lehdessä oli juttu että nyt kielletään. Anyway, vaikka tuolloin joku ois koiraansa pannut niin ainoa asia josta vois vetää käräjille on eläinrääkkäys. Naisen kohdalla lähes milloinkaan se ei ole mennyt läpi, mutta prosentit voittaa oikeudenkäynti nousee ekspotentiaalisesti jos kyseessä on mies. Ja nyt kysyt varmaan mistä tiedän tai nussinko itse eläimiä? Ei, tykkään vain turreista sekä luen uutisia. Kuten esimerkiksi se mies Oulussa, joka meni vieraaseen sikalaan karjun nussittavaks. (Jep, sika pani) Esimerkiksi siinä keississä spekuloitiin paljon lakipykäliä, syyllistyikö se mies rikokseen vai ei? Ukkeli kuitenkin kerkes housut kintuissa livistää, joten mitään käsittelyä ei asiassa tullut.

25.02.2021 19:36:38 | 19:37:43
#442016 [+-] Piilota Suosittele

>>442011
Aaaaaaaaaaa........
No, siin tapauksessa, öö. Kunnianloukkaus ja nettikiusaaminen. Voi voittaa, mutta korvaukset ovat todella pieniä. Enemmän korvauksia saat, jos mä lyön sulta nenän paskaks niin että luut murtuu, sekä sulle jää elinikäinen kosmeettinen haitta. Niistä saa korvauksia aika hyvin, mutta pelkästä pahoinpitelystä saa yleensä satasia. Todella harvinaista että tonniin nousee, ellei teko ole törkeä. Tällä aspektilla luulisin, että syytetty selviää sakoilla, sekä korvaukset uhrille joko mitättömät taikka ei ollenkaan.

[ 14 viestiä | ]