Perustaja valupertti

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 31.03.2019 21:09:52 Jäseniä 2 Vierailuja 1 955 Medioita 168

kanava itse käyttämilleni kuvakommenteille

Palveleva koiro Palveleva koiro
Avril Avril
Saispa vielä Kurkoa muovipullosta Saispa vielä Kurkoa muovipullosta
Paras rulla Paras rulla
Muodollisesti pätevä Muodollisesti pätevä
Fantasea Fantasea
Niin.... Niin....
Perjantai bylle Perjantai bylle
Cute asf Cute asf
Niin se menee Niin se menee
Horny is back Horny is back
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Ostaisin Ostaisin
Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla Pelkoa ja inhoa pohjanmaalla
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
Tervetuloa Pariisiin Tervetuloa Pariisiin
Se on kohta loppu Se on kohta loppu
Perjantaibylle Perjantaibylle
Aku ja avaruuskulttuuri Aku ja avaruuskulttuuri
Lyönkö? Lyönkö?
Akulla on kunnon yrtit Akulla on kunnon yrtit
Rings of power Rings of power
Monskuun kalenteri Monskuun kalenteri
/ __ \ / __ \
 964 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
21.11.2021 14:31:59
[ + 8 - | ]

Lapsia pitää suojella

[58752] [185571.jpg] [0.13 MB] [780x960] [] []
185571.jpg

pakolainen

(47)  · 

polizei

21.11.2021 18:54:44
#519164 [+3] Piilota Suosittele

Oi jukolauta, Dogs of Berlin sittenkin saamassa kakkoskauden ja pitäisi alkaa 3.12.

Sen verran hyvin kertoi Saksan maahanmuuttajarikollisuudesta ja meiningistä, että päätyi naftaliiniin. Netflixiin on tullut useita tällaisia hienoja Euroopan todellisuutta kuvailevia draamasarjoja, joilta sitten on woketettu rahoitukset ja jatkot pois.
Hienoa, että DoB näyttää saaneen jatkoa.
Vielä kun saksalainen Skylines saisi myös jatkoa, jonka ensimmäinen kausi jäi totaalisen kesken.

22.11.2021 00:01:50
#519247 [+3] Piilota Suosittele

>>519231
Niin, eipä ole Kalifaatti -sarjalle vielä toista kautta kuulunut.
Taisi kertoa liian paljastavasti Ruotsin asioista, niin wokettajat ovat jahdanneet rahoja pois, yrittäneet masinoida IMDB:n arvosanan laskua ja häiritä tekijätiimiä.

IMDB:n arvoisanoista tulikin mieleen erään huonon neekerisarjan (whoops, mitä sanoinkaan) jaksossa kerrottu vaiettu totuus, että neekerisarjat saavat paremmat arvosanat ilman ansioita siksi, että ovat neekerisarjoja ja niitä sitten wokettajavasemmistolaisliberaalit käyvät arvioimassa subjektiivisesti antaen kymppiä, vaikka ohjelma olisi ihan shittiä. En nyt muista varmuudella, mutta sanoivatkohan, että keskimäärin yhden numeron verran näillä ohjelmilla on liian hyvät arvosanat.
Ja tämä ihan oikeasti on taivahan tosi kun lukuja katsoo. Pätee muuten kyseiseen kehnoon "komediasarjaankin", Black as Fuck oli sarja tai joku niistä sen tekijän muista lähes saman nimisistä sarjoista.

Mustien sarjoista tosin ne korkeat arvosanat allekirjoitan itse Snowfall -sarjan ja Power -sarjan (ja sen spin-offien) yhteydessä. Erittäin hyviä sarjoja. Powerin taustalla olevan 50 cent -räppärin uusi BMF -sarja on myös ihan ok, mutta ei missään tapauksessa Powerin tasolla.

[ 6 viestiä | ]