Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Party hard Party hard
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Rakkaus Rakkaus
Antirasistien mietteitä Antirasistien mietteitä
jalkapallo jalkapallo
Mustamaija Mustamaija
Transusotilas Transusotilas
totuus sattuu... totuus sattuu...
Kultamunat kuoriutuvat! Kultamunat kuoriutuvat!
Asiaa Asiaa
36 faktaa 36 sukupuolesta 36 faktaa 36 sukupuolesta
Jenkemiä Jenkemiä
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Feministit rikkomassa vaakoja Feministit rikkomassa vaakoja
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Pitbull scum Pitbull scum
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
vieraslajit vieraslajit
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
Syy on toisissa Syy on toisissa
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
 890 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
07.05.2019 08:34:37
[ + 2 - | ]

Nykyään mustat vaan vie lahjat

[29262] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [654x672] [] []
tiedosto.jpg

suvakki

(153)  · 

ulina

(31)  · 

neekeripoika

07.05.2019 10:12:41
#199094 [+-] Piilota Suosittele

Suvakit ja kukkahattutädit vetävät kaikesta herneen nenään. Olisiko ollut pari vuotta sitten, kun suvakkilegioona öyhötti Stockmannin Tiernapojat-videosta ja koko Tiernapojat-perinteen lopettamista "rasistisena".

07.05.2019 13:15:28
#199123 [+-] Piilota Suosittele

Hollannissahan on mustapoikaperinnettä myös.

Mutta kun asiassa ollaan niin.
Lopetaan kaikki historia tuosta 2000-luvusta ja aletaan elämään sen mukaan.
Vaikka perinteet olisivat kuinka positiivissävytteisiä tai harmittomia.
Toki siinä pitäisi myös unohtaa nuo kansanmurhat, holokaustit, orjuuttelut ja niitä ei saisi enää ottaa aseiksi keskustelussa.
Your move suvacs...

07.05.2019 16:58:56
#199161 [+-] Piilota Suosittele

>>199123 Aivopesua vaan pitää alkaa jo lapsena antaa kaikille ettei yhdestäkään vaan tulisi rasistia tai omaa rotua tai isänmaatansa kunnioittavaa henkilöä.

07.05.2019 19:43:07
#199233 [+-] Piilota Suosittele

Ennen sanottiin suvakkeja hulluiksi ja suljettiin hullujen huoneeseen kuten homous oli sairaus ja passitus hullujen huoneelle. Voi niitä ihania aikoja.

[ 7 viestiä | ]