Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
Mestari Mestari
Totuus Totuus
joe pedo joe pedo
Juutalaiset Juutalaiset
Feministien logiikka Feministien logiikka
skankhunt42 skankhunt42
Captain Sweden Captain Sweden
Porin Allan Porin Allan
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
The Purest Specimen The Purest Specimen
totuus sattuu... totuus sattuu...
uuniin uuniin
Niin totta Niin totta
Kootut selitykset Kootut selitykset
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Muh european heritage Muh european heritage
GIBS GIBS
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Ruotsi Ruotsi
Mestari Mestari
Hyvää tiistaita Hyvää tiistaita
@-
 921 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
22.03.2019 19:54:20
[ + 7 - | ]
👑 Katsotuin 22.03.2019.

RASMUS

[26628] [nimeton.png] [0.67 MB] [990x782] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

juutalaiset

(70)  · 

jutku

(89)  · 

metku

(14)
23.03.2019 09:45:02 | 09:45:56
#175232 [+-] Piilota Suosittele

>>175007
>>175061
Joo :D mut selittäkääs mulle miksi jotkut vihaa juutalaisia niin paljon? Onko se se koronkiskontaperinne ja muu epäasiallinen kaupankäynti, joka johtui siitä, että heille ei aikanaan annettu lupaa omistaa maata, ts. peltoa viljeltäväks?

Älykkäämpiä ja menestyneempiä ovat kuin keskiverto kaukaasialainen. Nobeleitakin suhteessa väkilukuun ~10x enemmän. Mikähän on Negridien osuus...

23.03.2019 10:51:19
#175278 [+-] Piilota Suosittele

>>175234
Rumia ne ovat meidän silmään kuten kaikki arabit, hevospärstöjä suorastaan, mutta eivät läskejä. Siis Israelin-juutalaiset. 2v Spetsnaz-tyylisessä pakollisessa armeijassa molemmille sukupuolille (muunsukupuoleset ammutaan) nuorena varmaan opettaa tavoille.

175255

Nii mut ei ne kaikki

23.03.2019 14:11:48
#175354 [+-] Piilota Suosittele

175289

No vittuako niitä tänne päästetään? Vittujen kevät!

>>175327
Israelin sotavoimiin ei oikeasti huolita kuin arabeja

Juutalaiset ovat DNA-tutkimuksen perusteella ihan samaa porukkaa kuin ympärysvaltiot. Ainoa mikä niitä erottaa on uskonto, ja siinä kolkassa johon mielestäni voisi sijoittaa pari ydinpommia, ovat ihmiset hyvin fundamentalistisiä.

24.03.2019 12:09:24
#175837 [+-] Piilota Suosittele

>>175464
Puolustan juutalaisia koska olen itse jotain 128- tai 256-osa puolijuutalainen, enkä ymmärrä arabien vihaa heidän ympärillään.

>>175750
Olen itse ollut saamelaisena Israelin sotilaana

I find that very hard to believe.

Mee sinne raksalle painamaan valuperttiä vaan, ja anna aikuisten jutella.

[ 12 viestiä | ]