Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Mitä kaikki femakot haluavat Mitä kaikki femakot haluavat
Asunto Asunto
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
vitaepro vitaepro
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
Vaatetus Vaatetus
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Musliminainen sai oikeuksia Musliminainen sai oikeuksia
minecraft minecraft
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
Eu Eu
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Keksi uus apina Keksi uus apina
Selviytymys ohjeita Selviytymys ohjeita
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Lol Lol
Suvakkien viimeinen pelikortti Suvakkien viimeinen pelikortti
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
karkotetta karkotetta
Mamuista M Mamuista M
@-
 808 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto
04.11.2018 12:07:36
[ + 4 - | ]

Suomen vika kaikki taas

[20152] [tiedosto.png] [0.24 MB] [707x317] [] []
tiedosto.png

huku

 · 

neekeri

(1399)  · 

ei

(149)  · 

kiinosta

04.11.2018 12:37:30 | 12:38:38
#117874 [+-] Piilota Suosittele

117871

Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.

05.11.2018 00:48:45
#118087 [+-] Piilota Suosittele

117894

en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.

[ 7 viestiä | ]