Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
Checkmate Checkmate
Kultamunat kuoriutuvat! Kultamunat kuoriutuvat!
On rohkeata sanoa ei On rohkeata sanoa ei
Onlyfans Onlyfans
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
Johtajalaakso Johtajalaakso
RASMUS RASMUS
Kuumies Kuumies
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
Kisuli Kisuli
Miesten muotia Miesten muotia
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
kissat uunii kissat uunii
Asunto Asunto
Tanskan menoa Tanskan menoa
vitaepro vitaepro
RASMUS RASMUS
VihreätI VihreätI
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]