Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Wanha parvekeprojekti Wanha parvekeprojekti
piikki piikki
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
Sotapelit nykyään Sotapelit nykyään
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Tänään tarjolla Euroopassa Tänään tarjolla Euroopassa
joe pedo joe pedo
vieraslajit vieraslajit
Demari Demari
lasipesuneste lasipesuneste
skankhunt42 skankhunt42
Sensuuri Sensuuri
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
Kultamunat kuoriutuvat! Kultamunat kuoriutuvat!
Jembounteroiden mediat Jembounteroiden mediat
kissat uunii kissat uunii
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
Vihreät. Vihreät.
Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa Terroristi iskut Japanissa Vs Saksassa
Geenit ja perimä Geenit ja perimä
Vihreät III Vihreät III
karhupumppu karhupumppu
Iida Palosaari Iida Palosaari
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]