Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Pirun valkoiset. Pirun valkoiset.
Elämää juutalaisessa perheessä Elämää juutalaisessa perheessä
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Hassan hakee turvapaikkaa Hassan hakee turvapaikkaa
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
Joka viides vanki on ulkomaalainen Joka viides vanki on ulkomaalainen
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
for-god for-god
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Nimittäin Nimittäin
Ryppy ja Hassan osa II Ryppy ja Hassan osa II
Onlyfans Onlyfans
voi poloja ;__; voi poloja ;__;
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
VihreätI VihreätI
miesten syy miesten syy
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Epäluotettavuus on huomattu Epäluotettavuus on huomattu
joku Darius joku Darius
GIBS GIBS
Miete Miete
Yksi syy vähemmän asua australiassa Yksi syy vähemmän asua australiassa
Lol Lol
Jätesäkin kanssa selfiet Jätesäkin kanssa selfiet
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]