Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

RASMUS RASMUS
lasipesuneste lasipesuneste
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Äänestä oikein. Äänestä oikein.
tintti pakenee itiksestä tintti pakenee itiksestä
Kannattajat Kannattajat
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
RASMUS RASMUS
Tanskan menoa Tanskan menoa
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
Suvakki Suvakki
friend time friend time
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
joe pedo joe pedo
Vähän kannustusta viikonlopulle Vähän kannustusta viikonlopulle
The Purest Specimen The Purest Specimen
Captain Sweden Captain Sweden
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut! Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!
suvakki suvakki
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
Tilastoja Tilastoja
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
 1 234 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 01:54:02
[ + 13 - | ]

Kuumies, Kuumies, etkö nää

[14313] [0.png] [1.4 MB] [747x2048] [] []
0.png

sarjis

(64)  · 

90-luku

 · 

elokuva

(138)  · 

feminismi

(108)
02.07.2018 13:54:06
#70732 [+1] Piilota Suosittele

Ainahan taide (esim. leffat) on olleet myös yhteiskunnallisia kannanottoja tai heijastelleet aikaansa, yleensä aikansa ongelmia tai vain ilmiöitä.
Mutta netin tuoma välitön palaute on tehnyt erinäisistä yhtiöistä paljon nopeanpia ja tarkenpia siitä mitä mieltä ihmiset on heidän tuotteistaan/palveluistaan, niin hyvässä kuin pahassa.
Pahaa on kenties se että kaikesta yritetään tehdä mahdollisimman valjua ja itseasiassa paljon vähemmän kantaaottavaa, jotta yhtiöt ei menettäisi mahdollisia maksavia asiakkaita.
Kirjoittajilla ja ohjaajilla on varmasti edelleenkin ideoita jotka saattaisi olla "raflaavia" mutta niitä ei haluta juurikaan rahoittaa.

Koska paskat taiteesta, kaikessa pitää olla kyse voittojen maksimoinnista. :^)

[ 4 viestiä | ]