Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :> Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne. Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.
Olkoonkin läppä ja sarkasmia, mut tuli kyllä niin voimakas yökkäysrefleksi tästä kuvasta että huhhuh. Hyi helvetti, miettikää toi voi olla jonku fetissiki. Oksennus!
[
2 viestiä
|
]
⭰
Tanskan menoa
Nykyään mustat vaan vie lahjat
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Epäluotettavuus on huomattu
Mustaa kannattaa rakastaa :D
SO PROGRESSIVE
tintti pakenee itiksestä
Monikulttuurisuus on rikkautta...
RASMUS
Feministit rikkomassa vaakoja
Party hard
Selviytymys ohjeita
Rakkaus
:D Patriarkat syö, en pysty hengittää, apua! :D
Markobouu
Antirasistit
On rohkeata sanoa ei
Sieg Howl
Teehee
Ryppy ja Hassan osa II
Vitsiniekka.
Persut
Musliminainen sai oikeuksia
Tampereella kilpaillut mukamas 16-vuotias urheilija... ja vitut!