Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 139 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
Sieg Howl Sieg Howl
minecraft minecraft
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Terrorismi Terrorismi
Kyoko pakkopalautetaan Kyoko pakkopalautetaan
Totuus Totuus
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Teehee Teehee
Sekasikiöiden sadut Sekasikiöiden sadut
Mitä? Mitä?
friend time friend time
Juutalaiset Juutalaiset
Vihreät III Vihreät III
Dodiin Dodiin
Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet Venäjän ja Neuvostoliiton ukrainalaisille lahjoittamat alueet
VihreätI VihreätI
Kokoomus! Kokoomus!
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Lauramme Lauramme
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
Mestari Mestari
suvakki suvakki
 1 019 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]