Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
suvakki suvakki
Rakkaus Rakkaus
Neekerin aivot Neekerin aivot
Mestari Mestari
Taas ennakoitiin sukupuoli Taas ennakoitiin sukupuoli
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Mustaa kannattaa rakastaa :D Mustaa kannattaa rakastaa :D
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Kokoomus! Kokoomus!
Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast Tekosyysi että et puolusta naisten oikeutta vuotaa verta vapaast
Terrorismi Terrorismi
Pakolaiset presidenttejä öyh möyh Pakolaiset presidenttejä öyh möyh
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Captain Sweden Captain Sweden
joku Darius joku Darius
Mestari Mestari
Niin totta Niin totta
Tollikka ja Pihvi treffeillä Tollikka ja Pihvi treffeillä
 1 092 näyttökertaa, 1 viesti, 0.04 MB, 1 tiedosto
16.04.2019 11:31:58
[ + 9 - | ]

Vaatetus

[27914] [1555004320958.jpg] [0.04 MB] [480x639] [] []
1555004320958.jpg

vaatteet

(11)  · 

kansa

(10)  · 

kulttuuri

(32)  · 

japani

(221)  · 

arabi

(21)  · 

intia

(159)  · 

musta mies

(12)  · 

neekeri

(1399)
16.04.2019 16:28:00
#189183 [+-] Piilota Suosittele

valkone kapitalisti riisto sika pukenu komeat neekeri soturi kehot bataatin oranssiin leimatakseen koko paska rakennus kulttuurin rikolliseks että voi pölliä timantti kaivoksista öljyt ja saharasta hiekat ja siks neekeri kansa kapinoi koska niiden maata riistetään ne haluaa tuhota yhteis kunta rauhan valkosilta koska niiden maata riistetään ja ne sanoo että fak the poliis koska ne haluu sanoo et tämä ei oo teidän maata tämä on meidän nyt neekerit riistää meitä kun me riistettiin niitä meidän omien pelien säännöillä ja se on meidän oman vika miksi häpeä ei kuulu sana varastoonne vitun riisto kapitalisti myrkyttäjä siat

[ 1 viestiä | ]