nn-käyttäjien peräkontit nn-käyttäjien peräkontit
Nettisivut Paavo Pesusienen esittäminä Nettisivut Paavo Pesusienen esittäminä
et ole lepakko nainen et ole lepakko nainen
Autoileva kansa 3 Autoileva kansa 3
Saunassa. Saunassa.
supermahtiteos.png supermahtiteos.png
Ninjailua Ninjailua
ei ole hyvä tämä ei ole hyvä tämä
Elokuvissa. Elokuvissa.
Niin! >:3 Niin! >:3
Bepanthen-miespikapaint Bepanthen-miespikapaint
Autoileva kansa Autoileva kansa

Nakuankka lähetti viestin #759337 kohteeseen Nyt jää ostamat.

Nakuankka lähetti viestin #759336 kohteeseen Nyt jää ostamat.

Likasanko lähetti viestin #759334 kohteeseen Omakuva 4 - ettäs tiedätte.

Likasanko lähetti viestin #759333 kohteeseen Tissiä.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759332 kohteeseen Nyt jää ostamat.

sonja lähetti median Tissiä.

lja lähetti viestin #759329 kohteeseen NYT perkeles on.

SetäMies lähetti viestin #759328 kohteeseen Nyt jää ostamat.

sonja lähetti viestin #759327 kohteeseen NIGGA HEIL HITLER.

Pölle lähetti viestin #759322 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Nakuankka lähetti viestin #759321 kohteeseen Pitkästä aikaa .

Frensesia lähetti viestin #759320 kohteeseen Pitkästä aikaa .

Frensesia lähetti viestin #759319 kohteeseen Pitkästä aikaa .

Frensesia lähetti viestin #759318 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Frensesia lähetti viestin #759317 kohteeseen Pyllyseks.

Nakuankka lähetti viestin #759316 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Nakuankka lähetti viestin #759315 kohteeseen Pitkästä aikaa .

blaablaa lähetti viestin #759313 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Nakuankka lähetti viestin #759311 kohteeseen Ukrainan juttuja.

digimummo lähetti viestin #759309 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

digimummo lähetti median Stea.

Kessu lähetti viestin #759308 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Psyyke lähetti median karibian apustus.

Nakuankka lähetti viestin #759307 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Psyyke lähetti median apustajan basso soolo.

Kessu lähetti viestin #759306 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Kenway lähetti viestin #759305 kohteeseen Oispa ripuli..

Kessu lähetti viestin #759304 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

naulapitsa lähetti viestin #759303 kohteeseen Pyllyseks.

Nakuankka lähetti viestin #759302 kohteeseen Perse vähän lii.

valupertti lähetti viestin #759301 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

sonja lähetti viestin #759300 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759299 kohteeseen Perse vähän lii.

Nakuankka lähetti viestin #759298 kohteeseen Perse vähän lii.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759297 kohteeseen Perse vähän lii.

Nakuankka lähetti viestin #759296 kohteeseen Perse vähän lii.

Nakuankka lähetti viestin #759295 kohteeseen Ukrainan juttuja.

Basso lähetti viestin #759294 kohteeseen Pride vie lapsuudenkin.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759293 kohteeseen Perse vähän lii.

Kessu lähetti viestin #759292 kohteeseen Ukrainan juttuja.

nekustaja lähetti viestin #759290 kohteeseen sori ei pysty pitää pushaa commitit githubii.

Nakuankka lähetti viestin #759289 kohteeseen Perse vähän lii.

Heimosenkeimo lähetti viestin #759288 kohteeseen Perse vähän lii.

valupertti lähetti median Pyllyseks.

Nakuankka lähetti viestin #759287 kohteeseen Perse vähän lii.

Pölle lähetti viestin #759286 kohteeseen salaattilasagne.

Nakuankka lähetti viestin #759284 kohteeseen Nimipäivää viet.

Pölle lähetti median Pride vie lapsuudenkin.

Likasanko lähetti viestin #759283 kohteeseen elämäntavoite.

Likasanko lähetti viestin #759282 kohteeseen salaattilasagne.

Likasanko lähetti viestin #759281 kohteeseen sori ei pysty pitää pushaa commitit githubii.

Masennustaja lähetti viestin #759280 kohteeseen Nimipäivää viet.

digimummo lähetti median Perseen imemistä.

Nakuankka lähetti viestin #759279 kohteeseen Nimipäivää viet.

SetäMies lähetti viestin #759278 kohteeseen salaattilasagne.

SetäMies lähetti viestin #759277 kohteeseen Nimipäivää viet.

Nakuankka lähetti viestin #759276 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median salaattilasagne.

ThisIsRape69 lähetti median väärä ovi.

valupertti lähetti viestin #759275 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median elämäntavoite.

ThisIsRape69 lähetti median salasana.

ThisIsRape69 lähetti viestin #759274 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median kuurupiiloa.

ThisIsRape69 lähetti median arvoa.

ThisIsRape69 lähetti median juna-asemalla.

ThisIsRape69 lähetti median sori ei pysty pitää pushaa commitit githubii.

SecretMetal lähetti viestin #759273 kohteeseen Kuka teistä ant.

Nakuankka lähetti viestin #759272 kohteeseen Nimipäivää viet.

SetäMies lähetti viestin #759271 kohteeseen Nimipäivää viet.

ThisIsRape69 lähetti median ohjeet nakuankalle.

Likasanko lähetti viestin #759269 kohteeseen vettä.

Likasanko lähetti viestin #759268 kohteeseen täs ihan kuka vaan meistä.

sonja lähetti viestin #759267 kohteeseen Ihana nainen.

Nakuankka lähetti viestin #759266 kohteeseen Ukrainan juttuja.

ThisIsRape69 lähetti median ARE YOU WINNING.

ThisIsRape69 lähetti median elokuvissa.

ThisIsRape69 lähetti median oispa syksy.

ThisIsRape69 lähetti median täs ihan kuka vaan meistä.

ThisIsRape69 lähetti median NIGGA HEIL HITLER.

ThisIsRape69 lähetti median vettä.

ThisIsRape69 lähetti median HERES MIAU.

Nakuankka

Nyt jää ostamatta, ellei tule syksyllä vähintään -50% aleen

GTA VI:n perusversio maksaa Suomessa digitaalisena versiona 79,95 euroa. Kalliimpi Ultimate-versio maksaa 99,99 euroa.

+0  4 viestiä  Piilota  11:59
SetäMies

Bää bää

+0  0 viestiä  Piilota  13:50
SetäMies

To 25.6.
Uuno

+0  0 viestiä  Piilota  13:23
SetäMies

Huutista joka tuutista!

+0  0 viestiä   12:28
lja

NYT perkeles on oma protokolla helvetin hyvässä tikissä! noin 3x nopeampi kuin TLS!

http://stcp.fi :ssä infoa!

+0  1 viestiä   11:46
Nakuankka

Nyt minä syön makaronilaatikkoa johon kaveriksi sinappista grillisallaadia

+0  0 viestiä   11:46
SetäMies

Päivän autoilut ajeltu joten saa korkata lonkeron.

+0  0 viestiä   11:29
E1Kk4

Pitkästä aikaa laitoin vanhaa Linkin Parkia soimaan aamutoimien ajaksi. Kanat ja lé cock eivät niin arvostaneet. Heille kelpaa paremmin Suomi-Rock. Ei olisi pitänyt katsoa Wikikistä, että milloin LP:n Meteora-albumi olikaan julkaistu. Alkoi tulla vieläkin vanhempi olo, kun tajusin sen olleen ala/yläaste-vaihteessa julkaistu. Tietenkin työ 80-luvulla syntyneet hekotatte, että eihän tuo vielä mitään ole, mutta kyllä meille alku-ysärin muksuille alkaa nämäkin tuntumaan. Asiasta takaisin itse bändiin, niin eikös tuo solisti kärsinyt jostain MT-ongelmista ja sitten poisti itsensä geenialtaasta?

+1  4 viestiä  Piilota  07:01
SetäMies

Huomenta

+0  0 viestiä  Piilota  07:52
digimummo

Mulla menee aika huonosti ny. Oon ruvennu ihan pistämään aineita päivittäin. Ei ei, en tarkota kenenkään teidän spermaa, hyi helevetti mikä ajatuskin. Eiku mulla kävi semmonen ikävä juttu, että mun pitkäaikainen sokerinamurouva delas ja kun sillä oli fetissi siihen, että mä oon erittäin muhkussa kunnossa. Kuten oon sanonu, niin oon jojoillu painon kans, mutta nyt ku pääsin näin isoon määrään rakastettavaa ja ku rahottaja sitten poistukin kuvioista, niin kinusin R-kioskin takana olevalta jampalta semmosia läskilääkkeitä niin se anto mulle muutaman paketin.

Niiden huonona puolena on se, et pitää tökkiä neulalla itteensä, mutta ei kuitenkaan suoneen niin vähän helepottaa. Ei se mulle mitään ohjekirjoja antanu, mut ku ite kattelin netistä niin pitäis vissiin neljänneskilo lähtä viikossa. Eli vuodessa 13 kiloo. Paskan vitun marijat. Mä piikitän itteeni niin, että se on ainakin 50 kiloo puolessa vuodessa niin pääsen takas markkinoille. Perkelesbiaani :D

+0  0 viestiä   04:08
ThisIsRape69

Oispa ripuli.

+0  1 viestiä  Piilota  17:22
hapsi_

Perse vähän liikaa hinkattu, mut kuka hitto nää ohjeet on piirtäny 😂

+0  9 viestiä  Piilota  20:13
Nakuankka

Onks muut jo käyny kalassa ?

+0  0 viestiä  Piilota  20:44
Nakuankka

Nimipäivää viettävät:
Jani, Janne, Johannes, Juha, Juhana, Juhani, Juho, Jukka, Jussi

Jonnet ei muista Jussi-pussi sämpyläpussi

+0  9 viestiä  Piilota  18:08
Kenway

Kuka teistä antoi haastattelun?

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000012074304.html

+0  5 viestiä  Piilota  00:20
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   13:51
SetäMies

Huomenta saatana!

+0  1 viestiä  Piilota  09:39
ThisIsRape69

OLTII SLOBON JA MÄMMIJUHAN KANS EILE PUHOKSEL OSTAA KALEXIA STUDIOLLE. SLOBO OLI KEIKANNU KONTULA NUOKKARILT JONKU KAPISEN OSCIN JA OLI TARKOTUS PÄÄSTÄ NAUHOTTAA JOTKU KUUMAT HOPEALAATIKKO SEQVENSSIT JA TUUTTAA KUNNOL LFO:TA GEITTII. KYSELTII JUST SLOBOLTA SEN HURJASTA PAKOMATKASTA KU SIIHE TULI JOKU NARKKI KYSELEE POISTOI. MÄMMIJUHA KUITENKI HAISTO KYTÄN JO KAUKAA JA KÄSKI SEN PAINUU VITTUU KU ME LASTATTII GEARIT COROLLAA JA LÄHETTII TALLA POHJAS KOHTI LEPISTÄ.

ku OLTIIN SÖRKÄN KOHILLA MU HAKULAITE ALKO PIIPPAA ELLIOTNESSIN NUMEROO PITI SIT PYSÄHTYY PIRITORILLE PUHELIKISKAA JA SOITTAA MITÄ SÄ MEINAA MUT VITTU SE KISKA OLI POTKITTU PASKAKS. EI SE MITÄÄ ONNEKS SIIT VIEREISET THAI-RUNKKAAMOST PIHALLE POMPPAS JOKU JUPPI JOKA TAJUS LAINAA MEILLE SEN UUTTA NOKIAA. NO SAIN SOITETTUU NESSILLE JA SEHÄ BUUKAS MEIJÄT HETI KAAPELIN MAIN STAGELLE ALKUILLAN SLOTI MUT MENEEHÄN SE PAREMMA PUUTTEESSA. VIETII SE NOKIA HESARIN PANTTII JA OTETTII SIIT VÄHÄ BENSARAHAA KU MATKA JATKU KOHTI LEPAKON STUDIOO. PARKKIKSELLA KU ROUDATTII NAAPURISTUDION HOUGEJÄBÄ TULI HEHKUTTAA HARDFLOORIN UUTTA SEISKAA JONKA SE OLI JUST POISTANU STREETBEATISTA. VÄHÄNKÖ SE MENI NOLOKS KU SANOTTII ME OLLAA SOITETTU SITÄ JO KUUKAUSIA WHITE-LABELINA. SIIN OLI SEN MIMMIFRENDI JOKA MUUTE NÄYTTI IHAN MARUSCHALTA(???) JA SE ÖÖGAS MU DECADENCESTA OSTETTUI KULLAKELTASII LATEKSIBYYSII. MÄMMIJUHA ISKI SILLE SILMÄÄ JA SANO ET HEI BEIBE VOIDAA HOITAA SU NIMI NAILONIE LISTALLE IHA MILLO VAA. HOUGEPOJU MENI IHA VAIKEEKS JA VITTU ET MEIT NAURATTI. MENTII SIIT STUDIOLLE TYKITTELEE TUMMAA PAAHTOO JA KOHT OLI KELANAUHAT TÄYN _NIIN TIMANTTIST_ MATSKUU ET PÄÄSTÄÄ SALETTII MYÖS SEURAAVALLE HITTIBUUMILLE

+1  2 viestiä   20:51
Nakuankka

Meen nukkuu. Rasvasin perseeni linoalla

+1  2 viestiä  Piilota  23:51
Makkaraparoni

Kun Kela nykyään ottaa huomioon jokaisen roposen, piti itselläkin alkaa vääntämään 44,65 € vajaasta toimeentulotuesta, kun kelan tekoälybotti ei selvästikään ymmärrä, että 20 % veroa menee yleistuesta.

+2  1 viestiä   13:30
Heimosenkeimo

Olipa hyvä idea käydä mattopyykillä, nyt matot haisee märälle koiralle ja vähä paskalle vaikka ovat ihan kuivia.
No, onneks on kaljaa.

+2  13 viestiä  Piilota  22:09
Frensesia

Voi perkeleen deekut :D
Kauppareissulla sellanen arviolta 50+ harmaantuva hevipena ohimennen kyseli, et mikäs paita mulla on...vastasin että Vaderin paita tää on.
Takaspäin ostoksilta tää sama ukko aivan päissää siinä sit pysäytti ja rupes juttelee, ku innostu että joku muukin Oulussa muistaa antiikkisen death metalli lössin.
Eikä siinä mitää saatanhan minä parit sanat vaihtaa mut perkele ku tää huojui jo tuulen mukana, niin kippas sit kaljatölkkinsä mun rinnuksille kompuroidessaam. Ylimääräistä pesutupa keikkaa siis tiedossa.

+4  5 viestiä   20:52
SecretMetal

Äitimuori osti jostaki torikojulta aasialaista mättöä vähän niinku palkaksi siitä, että ajan nurmikon. :D Noh se sapuska oli uskomattoman mautonta ja siinä oli ihan vittuna riisiä verrattuna kaikkeen muuhun ja kastiketta ei ollu käytännössä ollenkaan ja se ei maistunu juuri miltään. :( No ajoin nurmikon silti ja ku vedän loput iltapalaksi niin nakkaan sekaan soijakastiketta, srirachaa ja mukana tulleen hauskan makean kastikkeen, mitä oli ehkä teelusikallinen. :D Oli äitimuorilleki eka kerta ku testas ku työkaverit oli kuulemma kehunu, mutta olihan tuo nyt aika paskaa ja annokset makso 11e. :D Mulle tuli possua ja äiti otti kanan niin ei kyllä kumpikaan vakuuttanu pätkääkään. :D Mukana tuli toki kaks pientä purkkia jotain minkä oletin olevan chiliöljyä, mutta se oli jotain mitä lie etikkaista haistapaska hommaa mikä haisi jo niin pahalle, että lensivät suoraan roskiin. :D Tietääpähän ettei tartte tuohon paikkaan ennään sijottaa sentin jeniä saatana ku melkeen vierestä saa about samaan hintaan ihan taivaallista chilihärkää ja annoskokoki on varmaan tuplat tuosta. :D Nyt juon loput kaljat ilman paitaa ja kuivattelen tuulettimien äärellä pihatöistä kertyneet hiet ja katson youtubesta jotain todella tärkeää. Rattoisaa illanjatkoa lähes kaikille tasapuolisesti!

+2  13 viestiä  Piilota  19:31
SetäMies

Pitäsköhän ostaa semmonen pinkki härveli joka tungetaan perseeseen ja sitten lähetellä itselleen tekstiviestejä?

+0  2 viestiä   08:14
SetäMies

@nakuankka :den kanssa mökillä

+1  5 viestiä   21:15
ThisIsRape69

SAATANA KUTSUU MINUA
KAUPUNKI KAUPUNGIN JÄLKEEN TÖRMÄÄ SAATANANPALVONTAAN JA SHAMANISMIIN
ÄÄNILEVYLLE TAKAPERIN ÄÄNITETTY SANOMA MENEE AIVOIHIN PERILLE HUOMAAMATTAMME
SAATANANPALVONTAMUSIIKKIA OIKEIN SITÄ JYMPYTYSTÄ
ROCK-SANOITUKSET SISÄLTÄVÄT MUUNMUASSA HUUMEIDEN JA ALKOHOLIN IHANNOINTIA, HAUREUTTA, homoSEKSUAALISUUTTA (HAPSI) SAATANALLISIA VIESTEJÄ
rooLIPELIEN KAUTTA POIKASET ON JOHDETTU SAATANANAPALVONTAAN
SAATANANPALVOJAT AIKOO POLTTAA JONKIN SEINÄJOEN KIRKOISTA
TULEE TODELLA JOKU HAPSI TULEE NIINKU SAATANA JOKA OTTAA VALTAANSA
ONKO TÄMÄ SAATANA OIKEASTI OLEMASSA OLEVA PERSOONALLINEN OLENTO kyllä
MUTTA TIEDÄTTEKÖ TE @SecretMetal MITKÄ OVAT MUSTAT MESSUT HAUTUUMAALLA
EI MUA KOVIN NAURATA (@Granit) JOS JUODAAN JOTAKIN LEPAKON VERTA TAIKKA RÄJÄYTELLÄÄN LAMPAITA
KYLLÄ MINUSTA SIITÄ ON NAURU KAUKANA
JENGIPAINE
HUUMAUSAINE
VASEMMAN KÄDEN TIE
TURMIOLLE VIE
MUSTA MESSU
JA MUSTA RAAMATTU
ELÄINRAATO
HAUTAKIVIKAATO
SEKSIMAGIA
PSYKOPATIA
KIRVESMURHA
PALOITTELUSURMA
SAATANA KUTSUU MINUA

+0  4 viestiä  Piilota  20:07
SetäMies

huomenta
oli jääny puolikas olut pöydälle eilen ja just ykkösellä naamaan. lämmin väljähtynyt kalja

+2  5 viestiä   06:55
Nakuankka

Muistatteko niitä hyviä yhdistelmiä sloganeista ? Eli ota kaksi eri mainoslausetta ja yhdistä ne.

Taitaa tyttö tietää että seinän takana olisi patukkaa tarjolla, Simo vaatehuoneelta hei!


Yks kakkaa.. Kaks kakkaa.. Syökää kanaa!!!


Elä sie etelän mies huido. Panu kestää isältä pojalle


Pinotexia pintaan niin vanhakin nuortuu. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa

+0  2 viestiä   18:14
ThisIsRape69

anna mennä
MIRAA HEIKKOUTTANI LIIAN KOVAA LÖIN
LAUTEILLA HÄN VIELÄ LEPÄS
SAUNAMAKKARAA KUN SÖIN
SILLO SIVUSILMÄLLÄIN NUO LIEKIT ROUHUAVAT NÄIN
VAIMO VIETTIIIN PAIKKAAN PAREMPAAN MÄ TÄNNE YKSIN JÄIN
-
SINNE HIILENMUSTAENKELINI LENTÄÄÄÄÄÄ
HILJAA LIIITÄÄ YLI MIEHEN MURTUNEEN
NIIN SE EMENEEE HYMMÄRRÄN VAA HERRAT YMMÄRRÄ MUA EI
__ KAIKKENI MÄ YRITIN SILTI VEIVÄT ATK JUTUT TYÖN JA TALONKIN __
prööt
OLEN YKSINÄINEN SUSI MUTTA LAUMAN TARVITSEN
olEN KIVI JOKA KUKKIIIII LAILA HAURAAN JOUTSENEN
jaLAAT VIEVÄT HELVETTIIN MINÄ KATSON TAIVAASEEN
SIELLÄ HIILENMUSTA ENKELINI ALAS HYMYILEE
SIELLÄ HIIIIIIILENMUSTA ENKELINI LENTÄÄ
HILJAA LIITÄÄ YLI MIEHENMURTUNEEN
NIIN SE MENEE YMMÄRRÄN VAA HERAT YMMRÄ MUA EI
UHRI OLEN ITSEKKIN TALVEN ROUTA TAPPAA PIHATONTUTKIN

+0  0 viestiä  Piilota  17:21
ThisIsRape69

MOIKKA KUULIN ET OOTTE JUHANNUKSEN JÄLJILT NIINKU IHAN SIKA WÖÖ-WHAT-THE-420 niin halusin vain kertao vapahtajtmstnona
JUMALASTA
Orkideasta

+0  4 viestiä  Piilota  16:08
Strigoi

Oispa syksy.

+0  2 viestiä   14:57
SetäMies

Viinalaki meni läpi

+3  3 viestiä  Piilota  13:09
Kenway

+0  0 viestiä  Piilota  12:30
Nakuankka

Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää

+2  0 viestiä  Piilota  11:51
Nakuankka

Menin nukkuu mut mä kuulen jotain huminaa

+0  4 viestiä   23:47