O Sole Miau! O Sole Miau!
Kuori pari vesimelonia Kuori pari vesimelonia
Sipilän trollface Sipilän trollface
Viinavelka Viinavelka
Plöö! :3 Plöö! :3
Kaunis laulu Kaunis laulu
Juhlat Juhlat
Kiva lattia Kiva lattia
Huonoin lahja Huonoin lahja
Joululahja Joululahja
Jeccu Jeccu
Fingerpori Fingerpori
Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi Jesse, tuo silokkeja vetävä liiman imppaaja hippi
Lähdettiin Lähdettiin
Hapansilakkaa Hapansilakkaa
mättöjä mättöjä
Leninki Leninki
vihainen kuvakommentti  vihainen kuvakommentti 
sniff :3 sniff :3
Kivestä otsaan Kivestä otsaan
Hyvää työväenliiton perjantaita! Hyvää työväenliiton perjantaita!
Jean-Claude Juntti Jean-Claude Juntti
Kola-ukko tervehtii @Norjalaista Kola-ukko tervehtii @Norjalaista
Ninja Ninja
 767 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 31.08.2018 20:17:13
[ + 3 | ]

nn-käyttäjien peräkontit

[16979] [IMG_20180831_135514.jpg] [3.84 MB] [3968x2976] [] []
IMG_20180831_135514.jpg

mamu

(210)  · 

panee

(65)  · 

ipan

 · 

isän

 · 

auto

(729)
31.08.2018 20:40:38
#90031 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on Shitkon perässä perhana vaan viinaa. Jos jää tien päälle, niin on viikon täystuiterissa sillä määrällä.

Ja vanhaksi mennyttä Pepsi Max Cherryä.

No, pari fleeceä myös ja... vanhaksi mennyt sipsipussi.

09.11.2024 20:20:17
#658662 [+-] Piilota Suosittele

miten oot saanu toyota corollan siihen kuntoon että pitää öljypurkki olla mukana? varmaan onnistut rautakangenkin tuhoamaan pikkurillillä

[ 5 viestiä | ]