islannin tiskit islannin tiskit
>tou :D >tou :D
Animu420 Animu420
kissen donitsi mp4 kissen donitsi mp4
Tornado tulee Tornado tulee
Tulevaisuus Tulevaisuus
Että semmonen koiramies Että semmonen koiramies
Sodan jälkeen Sodan jälkeen
LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA?? LUULITTEKO OLEVANNE PIILOSSA TORSTAILTA??
Tajunnanvievää kauhua Tajunnanvievää kauhua
Paras media Paras media
Vitun Seppo Vitun Seppo
Kultsi, soittele mulle! Kultsi, soittele mulle!
nappulan perintö nappulan perintö
Modaamisen iloja Modaamisen iloja
American Ninja Warrior American Ninja Warrior
This is not okay This is not okay
Ihastuksesi Ihastuksesi
Surullista Surullista
dabbistä :DD dabbistä :DD
Dali nauttii Dali nauttii
Painajaispolttoainetta Painajaispolttoainetta
Kelan sivulta tänne, virukses :D Kelan sivulta tänne, virukses :D
Tuulipukujen kahinaa Tuulipukujen kahinaa
 910 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.79 MB, 1 tiedosto, 16.06.2022 07:38:35
[ + 7 - | ]
👑 Plussatuin 16.06.2022.

sähköautot

[65126] [sahkoauto.png] [1.79 MB] [1000x1000] [] []
sahkoauto.png

sähkö

(97)  · 

auto

(729)  · 

koboltti

 · 

tesla

(33)  · 

afrikka

(95)  · 

neekeri

(1401)
16.06.2022 10:03:56
#578305 [+2] Piilota Suosittele

>>578286
Näinhän se menee ja mitä pidempää matkaa ajaa päivittäin, niin sen nopeampaa arvonlasku on. Siksi kaveriki ostaa tonnin toyotia ja kulkee niillä töihin kun työmatkaa kertyy päivässä 140 km. Vuodessa puhutaan noin 40000 km mittariin, jolloin auton arvo on jo laskenut melkoisesti. Parissa vuodessa auton arvo tippunut uudesta jonnekki 10- 15000. Myy sitten vielä afrikkaan kun ei enää täällä saa ajaa.

16.06.2022 16:00:11
#578321 [+1] Piilota Suosittele

Vedyssä on tulevaisuus poijat, sitten saatta valita toimiiko autonne sähkökoneela tai polttomoottorilla, eikä paina paljoa. Ei tarvi roudata satoja kiloja akkuja ja energiaa säästyy läskin liikuttamiseen.

16.06.2022 17:23:34
#578339 [+-] Piilota Suosittele

-86 Audi 100
Hyvin kulkee malmikasa

Nukkuu rattiin ojaan asti
Ylös nousee koko lasti

Matka jatkuu konttorille
Maistuu kahvi kanttorille

Penkin pesuun pieni hetki
Huomenissa sama retki

[ 5 viestiä | ]