Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 44 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 916
Tageja annettu 2 821
Vierailuja 71 602
Medioita 586
Medioiden näyttökerrat 447 222
Plussia 15 459
Saavutuksia 48
+2      
Ihme ettei ton liikenneturvan mainoksesta ole noussut haloo. Siinä siis porukka muettii kuka ajaa, yks sanoo että "mä oon juonu vaan neljä" sekä joku muija sanoo "no mä oon taas vähä poltellu" kunnes joku tulee sanoo että bussilla, taksilla tai selväpäisellä kuskilla. Toi on eka kerta kun mainosten yhteydessä puhutaan pössyttelystä, luulis että tässä kukkahattujen luvatussa maassa moni Irmeli ois jo soittanu huutoraivolla mainonnan eettiseen virastoon ettei tollasta mainosta saa esittää
[ 0 viestiä | ]