Basso 9038 24.06.2026 21:22:47 #759294 [+2] Piilota Suosittele Mitenhän jos 13v pojat alkas askaretelee tekopilluja? Varmaan ois naisten esineellistämistä ja misogyniaa?
Kessu 3654 24.06.2026 23:39:48 #759304 [+-] Piilota Suosittele Ja nuo itkee, jos niiden rahotukseen edes ehotetaan leikkausta.No ehkä tämä herättää kansaa, että kuinka oikeasti helevetin typerään toimintaanveroeuroja kannetaan.