Ultraboss - Mountains of Madness (feat. Isidor) Ultraboss - Mountains of Madness (feat. Isidor)
Heilutti kavereille Heilutti kavereille
Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti
Ei käynyt lähelläkään Ei käynyt lähelläkään
Kourallinen wanhoja - NN salvage Kourallinen wanhoja - NN salvage
Tosi äijien asenne paita Tosi äijien asenne paita
Kondomikysely Kondomikysely
Saimaa säästää kurkkua Saimaa säästää kurkkua
Taide on rankka laji Taide on rankka laji
Voi minua Voi minua
Voi vittu Voi vittu
Auringon ulostulo Auringon ulostulo
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
Älä ole John Älä ole John
Löysi internetin kaikki pornot Löysi internetin kaikki pornot
Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä? Jeesus täällä. Oletteko kuulleet hypermuskeli-fetissistä?
Uusi reality ohjelma Uusi reality ohjelma
Kyllä isi osaa Kyllä isi osaa
Seppo Räty I Seppo Räty I
Haugodus :3 Haugodus :3
Askarreltiin nää ilman peukaloita :333 Askarreltiin nää ilman peukaloita :333
Syksyn sävel 1978 Syksyn sävel 1978
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Dappelu :3 Dappelu :3
 782 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.5 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 15:19:12
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 21.11.2024.

elokapinat nippuu

[74953] [elokapinat_nippuun.mp4] [15.5 MB] [654x480] [78.92s] [] []

elokapina

(118)  · 

työtön

(105)  · 

kommunisti

(91)  · 

vihreä

(54)  · 

tientukko poliisi

 · 

suvakit

(200)  · 

eloapinat

 · 

terroristit

(10)  · 

sossupummi

(10)  · 

nisti

(98)  · 

narkki

(27)
22.11.2024 00:52:16
#661139 [+2] Piilota Suosittele

Joskus katselin saksasta videoo jossa hippi oli liimannut kätensä moottoritiehen. Ekana jonossa ollut skrode muija nappas ponihännästä kiinni ja repäs irti ja raahas pientareelle. :D

22.11.2024 01:03:55
#661142 [+4] Piilota Suosittele

Joskus ollaan siinä pisteessä, että kun riittävä kehotus ei idiooteille
mene perille, niin pitääkin olla oikeus sitten käyttää voimakeinoja.
Tuohonkaan päivään kehotukset jotakin järkevän tekemisestä ovat
meneet ihan hukkaan, mutta neliöissä laskettava mustelma kyljessä
pysyy mielessä huomattavasti kauemmin. Etenkin kun se osataan varmasti
siinäkohtaa yhdistää jonkun asian tottelematta jättämiseen.


Toivottavasti esteen purkamisesta tulleet kolhut maksatetaan myös
näiden pussista.

Tästä voitaisimme ottaa oppia täälläkin.

22.11.2024 03:05:40
#661172 [+1] Piilota Suosittele

Se on oma valinta jos menee istuskelemaan ja/tai köyttämään ittensä kiinni keskelle tietä. Yli vaan niin loppuu se perseily. Tommoset sian vitun siittämät äpärät muutenkin kuvittelee olevansa kansakuntien yhteisten lakien ja sopimusten yläpuolella. Ku tarpeeksi monen yli ajetaan niin loppuu se häiriköinti. Vähintäänkin kunnolla turpaan, koppiin ja kaasua perään niin maan saatanasti. Ei ne muuten opi.

[ 12 viestiä | ]