Ei nyt liity manneihin, mutta meiltä aikoinaan myytiin farkkumersu, jossa oli silloin mittarissa noin 600 000km. Sama auto putkahti noin 10 vuotta myöhemmin näkyviin ja silloinen omistaja oli viellä joku puolituttu töistä.
Tuli auto puheeksi, jonka tämä isäntä oli ostanut tovi sitten. Kuulemma hyväkuntoinen ja ajettu vain 400 000km. Jouduttiin infoamaan, että varmistaa siltä myyntiliikkeeltä, että onko mittarin rukkaus tehty siellä vain jossakin muualla. kun ainakin 200 000km on lähtenyt 10-vuoden aikana, jolloin se on omistushistoriasta päätellen kuitenkin ollut käytössä.
Huhupuheiden mukaan pääsivät kompromissiin, missä ei viedä asiaa isompaan julkisuuteen ja myyntihinnasta palautettiin sopiva summa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Auton hinaus
likainen auto
pomppukeppi
NYT POIS SIITÄ
hoi siee
chuck norrisin auto
Ei halvalla ikinä saa täydellistä
mirikli vain nauroi
ridgen auto
jouluvitsi
dressmanne
kulkee kulkee
MANNEken pis
Juhannuksen moni-Autovisa!
kimppakyyti
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Köytä ihminen tonne väliin.
Cat Camaro
Tenhon pyörä
mustalainen raskaana
Luolastolaiset viikolla
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa