>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Koulun ruokalista vuodelta 1965
Syksy?
kissepitse
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka
Hapsin synttärit
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Lasaknea :^)
alienit kiinassa
JÄTÄ JÄMÄT?
Vihreät uuniin
Luolastolainen poistuu huoneestaan
Kun et ole 2 vuorokautee pystyny syömää ja iskee mässyt