Vanhan koneen aarteita 1 Vanhan koneen aarteita 1
Tampereella on tilanne päällä 🤣 Tampereella on tilanne päällä 🤣
pako työmaalta pako työmaalta
greta lomalla greta lomalla
Gman Gman
Ensimmäinen demari. Ensimmäinen demari.
hyvää isänpäivää hyvää isänpäivää
Turppi neekerinä Turppi neekerinä
Persut on äärioikeistolaisia natseja Persut on äärioikeistolaisia natseja
lol lol
veikeät porkkanat veikeät porkkanat
botox botox
Terävintä kärkeä.. Terävintä kärkeä..
area69 area69
loppu se runkkaaminen loppu se runkkaaminen
Tämän takia demari kuoli nälkään. Tämän takia demari kuoli nälkään.
Geenitutkijat ovat löytäneet kadonneen Homo Erectuksen: Neekerit Geenitutkijat ovat löytäneet kadonneen Homo Erectuksen: Neekerit
Setällä on näppärät sormet Setällä on näppärät sormet
Mainos Mainos
Hirsipuuhun matkalla Hirsipuuhun matkalla
seksijumala seksijumala
natsapuri natsapuri
Internet alkoi alusta Internet alkoi alusta
Ilmastoprinsessa 🤣 Ilmastoprinsessa 🤣
 1 070 näyttökertaa, 11 viestiä, 36.02 MB, 1 tiedosto, 22.12.2020 17:12:10
[ + 3 | ]

Catboykami

[50575] [tiedosto.mp4] [36.02 MB] [1280x720] [] []

catboykami

(10)
22.12.2020 19:00:32
#422704 [+-] Piilota Suosittele

Kerrankin video tältä hyypiöltä jonka viitsii katsoa. On jossain määrin kiehtovaa nähdä kuinka pystyy provosoimaan toisesta ulos rasistin.

23.12.2020 01:15:05
#422814 [+-] Piilota Suosittele

>>422704
Mitä vittua :D Eikös muslimit vihaa ihan vitusti jo valmiiks jutkui? Ei varmaan paljoa kaipaa provoa, että alkaa muslimi huutaa jutkulle? Vai onko tää joku vihreiden "religion of peace" juttu taas vai hä tä?

23.12.2020 08:28:28
#422905 [+-] Piilota Suosittele

>>422704

Pääsääntöisesti muslimit eivät siedä muita uskontoja tai aatemaailmoja. Omassa tukikohdassaan, kalifaatissa muut ajatelmat tuhotaan välittömästi. Homot lentävät katolta hyvin nopeasti.

25.12.2020 01:42:44
#423447 [+-] Piilota Suosittele

>>422905

Jos musulmaaneista pittää jotaki hyvvää kaivaa essiin niin itte asiassa niillä on kaks hyvää asiaa. Ne tappaa ittensä pommeilla ennen ku täyttää nelijääkymmentä ja ne vihaa jutkuja. (Nyt ollaan jo puali tuntia joulun jäläkeisessä ajassa joten snap back to the reality) Oikeudenmukaisessa maailmassa kaikki ns. valakosen rodun edustajat hävittäis jutkut ja musulmaanit. Siitähän tietenki seurais se hyvä puoli, että lähes kaikki poppimusiikki ja paskat leffat katuais maailmasta joten sehän ois win-win-win! Sitten ku päästäis niistä sian vitun siittämistä virheistä eroon niin seuraavana päästäiski kikkailemaan vaikka kiinalaisten kans.

Harvinaisten metallien kierrättäminen ja niiden ostaminen vaikka kymmenen, ehkä kahenkymmenen vuoden ajan niin saatais ainaki tänne ihimisten ilimoille tarpeeks tarvittavia osasia, että voitais lopettaa kauppa kinuskien kans. Toki tietsikoiden ja autojen hinnat nousis, mutta rahahan on vaan väline, ei mikään vitun itseisarvo. Rahhaa ei voi syyä, sitä ei voi juua eikä sillä tee yhtään mittään käytännössä. Se on vaan enemmän tai vähemmän yhteisesti sovittu määre jolla mitataan tuotteiden arvo. Euroopanki puolella voidaan aivan hyvin ruveta valamistamaan komponentteja ja jopa, vitun, kuulakärkikyniä. Päätetään, että niiden hinta on jatkossakin prikulleen sama ku ennenkin. Nou pröblem.

Koko Amerikka on valmis Afrikan ohella myymään meille kaiken mahollisen mitä ne vaan saa tuotettua. Se on vaan näiden Mäkkiä käyttävien globalistigoblinien fantasiaa, että jos ei tehä kauppaa Kiinan kans niin pistorasiasta ei tuu sähköä ja vauvat kuolee kylymyyteen ku ei oo Kinuskien tekemiä kapaloita. Siinä ois kierosilimäset vittusaatanat ihimeissään ku eurooppalaiset ei ostais niiden paskasti ja osaltaan myös pakkotyöllä tehtyjä tuotteita. Se, että joku puntero on tottunu siihen, että saa Applen Kiinassa tekemiä tuotteita ostaa ylihintaan ei tarkota sitä, etteikö muu maailma pärjäis ihan mainiosti iliman Kiinalaisten markkinoita.

Rahan arvo on vaan sovittua. Siihenhän koko markkinatalous perustuu. Ei jollaki helevetin setelillä oo yhtään sen enempää käytännön arvua ku se, mitä siitä saa uudelleen myytynä. Vähän paperia ja muita kuituja. Jokkaisen setelin, oli se sitten vitonen tai satanen käyttöarvo materiaalien osalta on käytännössä sama. Pelkkää nuotion sytykettä kun sille ei anneta kuvitteellisia ominaisuuksia. Alas tyrannia, ylös tissit ja miksei myöski pippelit. Sperman hinta maailmalla on varmaan huomattavasti korkiampi ku jollaki vitun eurolla. Puhumattakaan HP:n mustasta värimusteesta.

25.12.2020 03:33:36 | 03:34:39
#423478 [+-] Piilota Suosittele

>>423456

No perrrrkele! TL:DR

Mutiaiset vihaa jutkuja = hyvä
Jutkut vihaa mutiaisia = hyvä
Joku pamauttaa vittuun koko lähi-idän = überhyvä

Sitten saahaan hattaria ja pehmistä kaikille ku ollaan siitä mulukun leikkaajien tuhosta ilosia :3

[ 11 viestiä | ]