Kissakuvia Kissakuvia
Hehe Hehe
rotekki ja lyhtypylväs rotekki ja lyhtypylväs
Haamutarinoita Haamutarinoita
Ei jaksa keksiä otsikoita 37 Ei jaksa keksiä otsikoita 37
Vihainen suomalainen Vihainen suomalainen
Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___; Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___;
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; > Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >
GamerGrandma GamerGrandma
Kokoomus Kokoomus
Olen saapunut kotiin! Olen saapunut kotiin!
leipoo leipoo leipoo leipoo
mitäs nyt sanotte? mitäs nyt sanotte?
n**k*ri n**k*ri
Olen bulassa Olen bulassa
And not a single fuck was given that day And not a single fuck was given that day
Ei jaksa keksiä otsikoita 25 Ei jaksa keksiä otsikoita 25
Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
Vitun laihat kuolkaa! Vitun laihat kuolkaa!
Varamonitori hätätilanteita varten. Varamonitori hätätilanteita varten.
Tunnustus Tunnustus
Kukkahattutäti-kombo Kukkahattutäti-kombo
Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl
 403 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto, 22.02.2026 13:02:24
[ + 3 - | ]

Valupertin kunniaksi

[86217] [tiedosto.jpg] [3.84 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

makaroonilaatikko

 · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
23.02.2026 05:31:57
#738986 [+-] Piilota Suosittele

Mä heitän arviona semmosen 350 grammaa makaronia, 2 dl ruokakermaa, sinihomejuustomurusta sekä noin 175 grammaa juustoraastetta. Ehkä desi rasvaista maitoa. Lihan korviketta sitten max 350 gemmiä kanan jauhelihaa sekä puolikas sipuli.

Paistoaika 35 minuuttia, 210-230 astetta uunin yläritilällä.

>>738919
Guulebbas nyd saadanan nilggi. Mä tein kerran kaverin kans lasagnemakaronimössöä johon meni semmonen 500 grammaa juustoo, 400 grammaa makaronia, 400 grammaa jauhelihaa, maustepussi sekä runsaasti maitoa. Laskettiin, että siihen tuli kaiken kaikkiaan noin 10 000 kaloria. Syötin sen sitten niille kaikille muille ku aavistelin orastavaa sydänkohtausta, mutta perkele ne jäi sittenkin henkiin ja arvaappa vituttiko mua ku en uskaltanu ite maistaa ollenkaan.

[ 6 viestiä | ]