Klassinen Sinfest Klassinen Sinfest
Lääkitys ihmiselle Lääkitys ihmiselle
eläimellistä eläimellistä
Arkistoon Arkistoon
Olikin huisin hauskaa Olikin huisin hauskaa
Luolastolainen nauraa Luolastolainen nauraa
Okkultisti Siitoin Okkultisti Siitoin
peter peter
Moikkaajashibe :3 Moikkaajashibe :3
Ilmeeni kun nainen Ilmeeni kun nainen
V-voisitko olla y-ystäväni...? V-voisitko olla y-ystäväni...?
Reindeerspotting Reindeerspotting
Pussybich shit Pussybich shit
Kuningasmuki Kuningasmuki
laksatiivitaavi laksatiivitaavi
Kuvaotokset #13 Kuvaotokset #13
Oh shib Oh shib
ktullu ktullu
hyvä gif hyvä gif
Suurin keikka aikoihin Suurin keikka aikoihin
Ryhtitreeni Ryhtitreeni
Yön möngijä :--D Yön möngijä :--D
Renge levittää islamin ilosanomaa Renge levittää islamin ilosanomaa
Velho Velho
 664 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 00:44:15
[ + 3 - | ]

hehe

[72122] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1080x527] [] []
tiedosto.jpg

nekrut

(8)  · 

sossussa

 · 

neekeri

(1402)
27.07.2024 01:38:31
#637311 [+3] Piilota Suosittele

>>637295
Siks, että voi +60€/h veloittavan tulkin välityksellä sanoa: "Anna lisää rahaa. Tarvitsen isomman asunnon, hienomman auton".

Sitten voi muun lauman kanssa mennä jonnekkin mölisemään ja vertailemaan kellä on kalleimmat pöksyt, (paskan)hajuste, isoin kulta ketju, uusin ja kallein puhelin jne...

27.07.2024 07:39:51 | 07:40:32
#637351 [+2] Piilota Suosittele

>>637330
Niin romanit kelassa vai kylillä?

Osa +40-vuotiaista romaneista on niin heikolla tasolla, että heille on helpompaa selittää kelan virkailijalle asia, kuin kirjoittaa netissä hakemus.

Kylillä vanhempi väki "ostelee" tai "myy", "nuorempi treenaa".

Neekerit nyt vain neekeröi aina ja kaikkialla, käsittäen riidan haastamisen kaikkien kanssa, seuran hakemisen ja tyttöjen ahdistelun, kaupoissa kiertely ilman ostoaikeita, tai omien tuotteiden kaupustelua ja mölyämisen (aina laumassa, kun näet yksin liikkuvan hiekka tai normi neekerin, ei se mölyä kuin korkeintaan puhelimeen).

27.07.2024 10:08:17
#637360 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisten kannattaisi alkaa ryöstämään noita ählämeitä. Meidän rahoilla niillä on kalleimmat kuteet ja tavarat ja ketään ei haittaa kun ählämi itkee, vitun muslimit.

28.07.2024 02:10:22
#637591 [+1] Piilota Suosittele

>>637351
Näin villapaitamannen kun hain kaljaa eilen helteillä. Pitikö sen nyt kaiutin päällä huutaa täydessä kassajonossa pikkumarketissa jossa ei muuta meteliä ollut.

28.07.2024 10:31:23
#637662 [+2] Piilota Suosittele

>>637591

Kuuluu tapoihin & kulttuuriin, en kyllä ymmärrä itsekkään, mutta olenkin kuulemma tyhmä, suvaitsematon rasisti kun valitin naapurissa toistuvasti yöllä metelöivästä "irakilaisista".

[ 9 viestiä | ]