eilen tehtyä 💪😎👍 eilen tehtyä 💪😎👍
Elukasta lähtee suolet Elukasta lähtee suolet
PäästäniSateita PäästäniSateita
Börheä loordi Börheä loordi
Jotain jotain mutsivitsi Jotain jotain mutsivitsi
Ronnie urheloitsee Ronnie urheloitsee
on rahaa on rahaa
Taskuvaras Taskuvaras
Nekruja turpaa :D Nekruja turpaa :D
Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus Ahneen pelastus oli periksiantamattomuus
Fingerpori Fingerpori
Upi äijien iltaa Upi äijien iltaa
Hassu hyppykuvaus Hassu hyppykuvaus
Hyvää Uutta Vuotta Hyvää Uutta Vuotta
Australian elukat Australian elukat
Worst gun fight ever Worst gun fight ever
Alluha akhhbaar Alluha akhhbaar
Tekoälyn kirjoittamia käsikirjoituksia. Tekoälyn kirjoittamia käsikirjoituksia.
Pissaliisa pomppii Pissaliisa pomppii
Volmari pääs tekee dokkari telkkuu Volmari pääs tekee dokkari telkkuu
Nuudelien erektio Nuudelien erektio
hyvää uutta vuotta hyvää uutta vuotta
PETA palkitsee PETA palkitsee
Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti) Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti)
 664 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 00:44:15
[ + 3 - | ]

hehe

[72122] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1080x527] [] []
tiedosto.jpg

nekrut

(8)  · 

sossussa

 · 

neekeri

(1402)
27.07.2024 01:38:31
#637311 [+3] Piilota Suosittele

>>637295
Siks, että voi +60€/h veloittavan tulkin välityksellä sanoa: "Anna lisää rahaa. Tarvitsen isomman asunnon, hienomman auton".

Sitten voi muun lauman kanssa mennä jonnekkin mölisemään ja vertailemaan kellä on kalleimmat pöksyt, (paskan)hajuste, isoin kulta ketju, uusin ja kallein puhelin jne...

27.07.2024 07:39:51 | 07:40:32
#637351 [+2] Piilota Suosittele

>>637330
Niin romanit kelassa vai kylillä?

Osa +40-vuotiaista romaneista on niin heikolla tasolla, että heille on helpompaa selittää kelan virkailijalle asia, kuin kirjoittaa netissä hakemus.

Kylillä vanhempi väki "ostelee" tai "myy", "nuorempi treenaa".

Neekerit nyt vain neekeröi aina ja kaikkialla, käsittäen riidan haastamisen kaikkien kanssa, seuran hakemisen ja tyttöjen ahdistelun, kaupoissa kiertely ilman ostoaikeita, tai omien tuotteiden kaupustelua ja mölyämisen (aina laumassa, kun näet yksin liikkuvan hiekka tai normi neekerin, ei se mölyä kuin korkeintaan puhelimeen).

27.07.2024 10:08:17
#637360 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisten kannattaisi alkaa ryöstämään noita ählämeitä. Meidän rahoilla niillä on kalleimmat kuteet ja tavarat ja ketään ei haittaa kun ählämi itkee, vitun muslimit.

28.07.2024 02:10:22
#637591 [+1] Piilota Suosittele

>>637351
Näin villapaitamannen kun hain kaljaa eilen helteillä. Pitikö sen nyt kaiutin päällä huutaa täydessä kassajonossa pikkumarketissa jossa ei muuta meteliä ollut.

28.07.2024 10:31:23
#637662 [+2] Piilota Suosittele

>>637591

Kuuluu tapoihin & kulttuuriin, en kyllä ymmärrä itsekkään, mutta olenkin kuulemma tyhmä, suvaitsematon rasisti kun valitin naapurissa toistuvasti yöllä metelöivästä "irakilaisista".

[ 9 viestiä | ]