Se meininki on ollu jo hetken aikaa sellasta tuolla rintamalla että talvellakin yksikseen siperian erämaassa on helpompi ja turvallisempi olla..
Eipä tuolla Ukrainan sodan lopputuloksellakaan pidemmän päälle ole väliä kun kaikki miehet mistä on mihinkään on joko tapatettu rintamalla tai emigroituneet.
Jäljellä on skidejä, pappoja, gopnikeita ja terroristeja. Niin, oligarkkeja ja silovikkejä lukuunottamatta mut ne joko lähtee ulkomaille pian tai likvidoidaan kun yhteiskunta alkaa hajota käsiin. vuosikymmenen kuluessa Kiina ja Yhdysvallat kinastee siperian resursseista, EU yrittää auttaa itä-euroopan valtioita ja jälleenrakentaa Ukrainaa.
Venäjästä jää jäljelle Moskovan oblasti ja sen lähialueet. Toivottavasti silloisella hallituksella on tärppiä ottaa ainakin Petsamo takas ja ehkä koko niemimaakin samalla..
[
4 viestiä
|
]
⭰
Demonien lahtausta
Motivaatio lähettää lapsi sotaan.
aamuherätys
Uus setti miniatyristeille
Ryssä ja Ylen kusireissu
Sotaleikit
Bayraktar
Ryssälän statistiikkaa
kummallekki palanen
Nätti Irina
pohjoiskorealaiset runkulla
Ovi avautuu
Benjihyppy
Ryssät vs ryssät vittuun
russian army
Tästä Putte muistetaan
Maalitaulu
Korruptio
rekkapena raivoissaan
Voimamies
kikkaili sähköllä
Ryssien simpsonit
Cyborg-Yksikön viimeinen taistelu Donetskin lentoasema 2014