Anteeksi, nyt tulee spermaa Anteeksi, nyt tulee spermaa
mitä tapahtui mitä tapahtui
Ilmeellä Ilmeellä
hyppäsi hyppäsi
neek...eiku linnun pelätti neek...eiku linnun pelätti
Elovena Elovena
töitä töitä
Mee vittuun siitä hakkaamasta Mee vittuun siitä hakkaamasta
Partynigan tauti Partynigan tauti
Doomguy Doomguy
Markku ja Ilkka - Huumori Markku ja Ilkka - Huumori
ps1 tulille ps1 tulille
Kuvakommentti Kuvakommentti
Lol n-sana Lol n-sana
päästä minut sisään :3 päästä minut sisään :3
Pihvi Pihvi
roskat roskat
Pihvi Pihvi
Jamal päätti koittaa töitä Jamal päätti koittaa töitä
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Chill mate Chill mate
Megaperse Megaperse
ihana nainen ihana nainen
 1 164 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 13.11.2024 01:36:42
[ + 1 | ]

Moskoviittien tappiot 12.11.2024

[74708] [1000008544.jpg] [0.1 MB] [1080x1350] [] []
1000008544.jpg

ukraina

(182)  · 

sota

(192)  · 

venäjä

(491)
13.11.2024 12:23:42
#659463 [+-] Piilota Suosittele

Miettikää jos kamala paskanahka ois päässyt valtaan niin tätä hirvittävää teurastusta jatkuisi vielä vuosia ja vuosia ja verta janoava kansa vaatisi lisää kuoleman sirkushuvia. Onneksi kaikessa viisaudessa amerikan äänestäjät pistivät nyt lopun tälle järjettömälle ihmis elämien haaskaukselle ja viisas presidentti donald j. trump lopettaa tämän turhan sodan. Miljoonia ihmishenkiä säästyy. Tämä tietenkin on vasemmistolaisten silmissä silkkaa pahuutta. Siinä ei sinänsä ole mitään uutta että liberaali janoaa verta, mutta olkaamme kiitollisia että maailma on vihdoin saanut hyvän johtajan.

13.11.2024 14:38:39
#659470 [+-] Piilota Suosittele

Kuulin väitettävän että sota on keino välttää talouden kaatuminen. Tai että sodalla on taloutta elvyttävä vaikutus. Onko meidän siis pakko valita sodan ja talous "kuplan" puhkeamisen väliltä? - Avatkaahan joku onko tämä ollenkaan validi perspektiivi!

[ 2 viestiä | ]