>>725099 Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.
Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.
Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan
[
24 viestiä
|
]
⭰
Vammainen
Roadhouse
Illallinen
keimo
Tuoretta evästä
HalloweenHomoHaaste
K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke
Tämmöstä tänään täällä.
nuudelipitsa
ruokaa hymyssä suin
Luolaston romantiikkaa ♥
Mökkireissu
Elikkäs tuli burrito
Pyöräilyä
herkkuillallinen
syö niin kasvat
Ruokatauko
Midäs bendeleddä
Nälkä yllätti
tyhmä iine
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
Kuin kaksi marjaa :3
Margariinillä voideltua grillikylkeä ja jotain herkkua