Varaluukku X - Valunaamio Varaluukku X - Valunaamio
Paras piirre toisessa ihmisessä? Paras piirre toisessa ihmisessä?
Maidon juojat Maidon juojat
Räikkönen Räikkönen
Benillä on asiaa Benillä on asiaa
Musta silmä! Musta silmä!
Prööt ;D Prööt ;D
Se ois taas viikonloppu Se ois taas viikonloppu
Ole hyvä homaan Ole hyvä homaan
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Naurunappula Naurunappula
Eduskunnan kyselytunti Eduskunnan kyselytunti
Staar Warssi Staar Warssi
Rapunaamalle tarina visuaalisena Rapunaamalle tarina visuaalisena
Että näin Että näin
Aamuja Aamuja
kun pillu repeää kun pillu repeää
Monot ristissä Monot ristissä
Video Video
R.I.P. R.I.P.
Ok, mut ok :D Ok, mut ok :D
SDp SDp
paint-joulukalenteri luukku 19 paint-joulukalenteri luukku 19
vitun rasisti vitun rasisti
 534 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.96 MB, 1 tiedosto, 02.11.2025 21:13:05
[ + 3 | ]

Nistipata

[84276] [1000018731.jpg] [3.96 MB] [3060x4080] [] []
1000018731.jpg

nistipata

(6)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
03.11.2025 17:13:23
#725189 [+-] Piilota Suosittele

>>725099
Sitä myydään, se on mössöytynyttä makaronia jossa 1-2% jauhelihaa, ehkä saman verran juustoa, 2% kananmunaa, eli makaronimössöä, ja kutsuvat makaronilaatikoksi.

04.11.2025 18:04:29
#725306 [+1] Piilota Suosittele

>>725205
>>725149
>>725142
>>725096

Mulla oli opiskeluaikoina (ja joskus edelleen) tapana tuunata nistipataa niin pitkälle, että siitä sai huomisenkin ruuat

- 400g makaronit
- 400g jauheliha
- 400g tomaattimurska
- 1 purkki tonnikalaa
- 1 isohko sipuli pilkottuna
- muutama valkosipulinkynsi
- kouralinen juustoraastetta

Sit loput oli vaihtoehtoista kamaa, tyyliin jos oli jäänyt jalopeenoja niin sekaan vaan. Samoin hernemaissipaprikat, herkkusienet sekä muut tollaset ylijäämät on helppo sotkea mukaan jotka vähääkään sopii siihen. Jos oli kananmunia niin ne toki paistoin erikseen ja lautaselle makaronimössön kaveriks. Jos oli kurkkua tai tomaatteja niin niitä lohkoina kaveriks.

Vain mielikuvitus on rajana, kun nistipataa lähtee tuunaamaan

[ 24 viestiä | ]