Inkatiira Inkatiira
Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä
Sauli Sauli
Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille Kyllä on nätti Lugeri. Vasuri tuu hilluu mun tontille
Jätesäkissä kaatopaikalle tällaset kuuluvat Jätesäkissä kaatopaikalle tällaset kuuluvat
Kelekka pornoo Kelekka pornoo
Kiitos soumi Kiitos soumi
Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣 Kolmannessa persoonassa itsestään puhuva 🤣
Yle propagandaa taas 11. Yle propagandaa taas 11.
Timo Harakka Timo Harakka
Tämä on vettä Tämä on vettä
Demarit Demarit
Pekan koronapassi Pekan koronapassi
Me keksittiin pähkinät kun me oltiin kuninkaita Me keksittiin pähkinät kun me oltiin kuninkaita
Se uus neekerinpusu näyttääki tältä Se uus neekerinpusu näyttääki tältä
Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja
Le AUSTRIAN PAINTER Has Arrived Le AUSTRIAN PAINTER Has Arrived
Saako Udmurtti sanoa 'N' sanan? Saako Udmurtti sanoa 'N' sanan?
N-Pukki N-Pukki
tulipa hieman tulipa hieman
Outoja kuvasia maailmasta Outoja kuvasia maailmasta
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis Mun puhelimessa on Neekereiden oma käyttis
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
 1 266 näyttökertaa, 21 viestiä, 42.43 MB, 1 tiedosto, 05.04.2020 15:46:22
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 05.04.2020.
👑 Katsotuin 05.04.2020.

Moderaattorien ilmoitus

[41549] [Moderaattorien-ilmoitus.mp4] [42.43 MB] [854x480] [231.30s] [] []

luolasto

(149)  · 

tilannekatsaus

 · 

moderaattori

(8)
05.04.2020 16:13:24
#327442 [+-] Piilota Suosittele

>>327440
Tosiaan se että sä lähdit vuodeks pois ja oot nyt hetken ollu takas ja yp ei oo laittanu viestii sil aikaa ei tarkota sitä että se on ollu kans yli vuoden poissa.

05.04.2020 22:41:38
#327853 [+-] Piilota Suosittele

Ei jeesus saatana. Periaatteessa jos osais niin voisin laittaa oman sivuston linjoille ku en mää käytä omaa palvelinta juuri muuhun ku pienimuotoseen kikkailuun ja sähköpostiin. Ainakin OVH:lta ja domainhotellista saa muutamilla kympeillä uudenki palvelimen. Lähinnä ongelmaksi muodostuu se, että sivut on rekattava käytännössä omalla nimellä ja sen selvittäminen on kohtalaisen mahollista pakkomielteisille venkuloille :(

07.04.2020 01:23:21
#328251 [+-] Piilota Suosittele

>>328249
No ei mun kummastakaan domainista löydy suoraan omistajatietoja, mutta en mielelläni ota sitä riskiä että joku oman elämänsä väkivaltasodomiitti sais kaivettua sen esille.

[ 21 viestiä | ]