Pahuus Pahuus
tervehdys tervehdys
maajunssi maajunssi
Naikkonen Naikkonen
Hakuhistoria Hakuhistoria
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
bambi bambi
Kartellikamut Kartellikamut
Roope Roope
jos animehahmot olisivat todellisia jos animehahmot olisivat todellisia
Pojat on poikia Pojat on poikia
rauhanturvaaja rauhanturvaaja
Hänmentävä Hänmentävä
uhrilahja uhrilahja
Good morning niggas Good morning niggas
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
nokia 3310 nokia 3310
En jätä sua koskaan En jätä sua koskaan
höhöö höhöö
sharon lee sharon lee
Kurre perskuta Kurre perskuta
Pasila Pasila
Jalalla koreasti Jalalla koreasti
Meemit Meemit
 223 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 14.05.2026 23:12:09
[ + 1 - | ]

Herkkuja ruokapöytään

[88153] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x525] [] []
tiedosto.jpg

ranska

(51)

sammakko

(104)

ruoka

(403)
15.05.2026 09:37:21
#753589 [+-] Piilota Suosittele

Hyvää mässyä. Söin ekan kerran Tallinnassa afrikka jotain nimisessä raflassa 2000-luvun alussa. Siellä oli muutenkin törkeen hyvät mätöt ja avoin keittiö sekä tarjoilijat puhuivat eri kieliä. Seuraavan kerran 10-luvun taitteessa, ku mentiin mestoille syömään oli meno vähän muuttunut. Ei asiakkaita, keittiö piilotettu, ruoka oli valjua paskaa{suomalaiseen makuun} ja tarjoilijat puhuivat ainoastaan venäjää. Vitun ryssät.

[ 4 viestiä | ]