Väsyneitä rekkoja Väsyneitä rekkoja
Israel on pieni maa Israel on pieni maa
Hyrrä Hyrrä
Kojida Kojida
Ainakin henkiseltä tasoltaan Ainakin henkiseltä tasoltaan
Älä usko paskapuhetta! Älä usko paskapuhetta!
Hihi :3 Hihi :3
Ninja action elvis Ninja action elvis
Trial and error Trial and error
Itä juttuja 3 Itä juttuja 3
Kusta vakoojille Kusta vakoojille
Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee Ei tiedä mikä heat on suomeksi & Kaikki kuolee
Ei silti niin käytännöllinen taito Ei silti niin käytännöllinen taito
Siinäpä valitset Siinäpä valitset
Laavalasimiekka Laavalasimiekka
MJ elää! MJ elää!
Auringonbörhennys :3 Auringonbörhennys :3
Olvi on hyvää Olvi on hyvää
Nutella Nooa :D Nutella Nooa :D
HA-HA-HAA-HAAaa HA-HA-HAA-HAAaa
Ikuinen Gehennan liekki Ikuinen Gehennan liekki
hanki harrastus hanki harrastus
Stars Stars
ebin :DDD ebin :DDD
 1 108 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.87 MB, 1 tiedosto, 26.08.2022 08:04:34
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 26.08.2022.

uhriutuminen

[66938] [uhrioutuminen.png] [0.87 MB] [720x723] [] []
uhrioutuminen.png

uhriutuminen

(6)  · 

sanna marin

(322)  · 

sdp

(558)  · 

vasurit

(20)  · 

suvakit

(201)  · 

kuvaa mun lasta

(25)  · 

prisman kassa

(30)  · 

aamupala 800

(19)  · 

hillotolppa

(18)
26.08.2022 08:27:36
#595240 [+6] Piilota Suosittele

tolla palkalla ja se että on suomessa eniten valtaa omaama politiikko on hienoa uhriutua. Voi kyynel. Ihmisiä on suomessakin ilman asuntoa ja ruokajonot kasvaa ja tää narri inisee, kun sen biletys kuvat tuli julki. Giljotiinilla olis hommia nykypäivänä myös. nää suomen päättäjät on täysin pihalla normaalin työssäkäyvän ahdingosta. Varsinkin jos omistaa sähkölämmitteisen omakotitalon

26.08.2022 08:46:03
#595244 [+5] Piilota Suosittele

>>595240

Johtuu siitä, etteivät välitä suomalaisista. Heille tipahtaa kokoajan lisää ja lisää etuja. Miksi semmoisessa asemassa pitäisi välittää jostain roskasta?

26.08.2022 13:55:54 | 13:56:20
#595273 [+3] Piilota Suosittele

- Rouva pääministeri, miksi ette ota miestänne mukaan, kun lähdette yölliselle retkillenne kaupungin yöelämään?
- Höh! Eihän se ole suinkaan kotona yksin, onhan sillä lapsi siellä seurana!

26.08.2022 18:04:32
#595304 [+3] Piilota Suosittele

jo joutais toi bile-pelle pois pm paikasta. pilaa suomen maineen. persut suunnittelee luottamus äänestystä bailuista ja hulluista raha jutuista.

26.08.2022 18:10:48
#595308 [+5] Piilota Suosittele

Helpompi ja rehellisempi olisi ollut sanoa vain:

"
Minä mokasin & dokasin ja muutamana viikonloppuna putkeen. Menojalkaa vipatti ja humalassa valitsin seurani väärin. Olen syvästi pahoillani enkä enää valitse pintaliitäjiä seurakseni. Anteeksi.
"

Mutta eihän diktaattori näin voi sanoa. Sen sijaan tehdään ennakkoon suunniteltu ja treenattu show. Onnittelut silti näyttelijänsuorituksesta. Se oli hyvää Salkkarit-tasoa ja pienen hetken tuntui siltä, että voi kun olisi kiva napata lutunen Sannuli halaukseen ja silitellä päätä (ja tehdä Olavitkin). Mutta se ei montaa sekuntia kestänyt ja Kumpula-Natrin kuulemisen jälkeen show'n mittakaava alkoi todella ällöttämään.

26.08.2022 19:52:15
#595331 [+1] Piilota Suosittele

>>595308

Ei kehtaa sanua noin ja nuin vakavasta pallista vielä kyse. Ei ollut kykeneväinen pääministerin pallille. Demareista tulee hyvin ehdokkaita pääministeiksi.

[ 7 viestiä | ]