Kun on aika toimia ja olla johtaja Kun on aika toimia ja olla johtaja
Totuus islamista Totuus islamista
Seksi on syntiä Seksi on syntiä
Akulla on munaa Akulla on munaa
Corona Party Corona Party
Frederik Frederik
Laittoi kivääriin muutaman lisävarusteen Laittoi kivääriin muutaman lisävarusteen
Jamal syö kärbä Jamal syö kärbä
Kissa-tv Kissa-tv
Nugs Nugs
The Demon Core The Demon Core
hulluhan se hulluhan se
Titanikki Titanikki
päivitettäiskö logoja päivitettäiskö logoja
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
Fiksu karanteeniprotestoija Fiksu karanteeniprotestoija
Suojelupoliisi P2 Suojelupoliisi P2
Mikä kasvain sulla on päässä Mikä kasvain sulla on päässä
Doom friendship Doom friendship
Husu Husu
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
säästöä säästöä
Olivia Taylor Dudley 2 Olivia Taylor Dudley 2
BANAANEJA BANAANEJA
 631 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.64 MB, 1 tiedosto, 08.09.2024 05:32:09
[ + 4 - | ]

Plague Inc. Evolved

[73136] [tiedosto.png] [1.64 MB] [2560x1440] [] []
tiedosto.png

pague inc

 · 

sdp

(558)  · 

peli

(187)
08.09.2024 11:44:45
#646151 [+-] Piilota Suosittele

>>646132
Onko toi mikä versio? Se pandemic mitä mä pelasin, siinä saat vaikka apinoiden planeetan taikka zombit olemaan se "virus". Eli enää ei tehä tauteja, vaan zombit vallottaa maailman. Todella mielenkiintonen veto

09.09.2024 03:07:14 | 03:08:38
#646345 [+-] Piilota Suosittele

>>646151
Amerikan serkulta lainattu versio. Ootas ku saan sen taas päälle niin.. 1.16.7 (MP: 106). Varmaan on tullu jo reippaasti uudempia versioita ku näyttäs olevan vuodelta -18 tuo. Minecraftin sentään ostin ku tykkäsin eikä ollu hinnalla pilattu. Vois kyllä tehä saman tempun tollekki vaikka viihdearvo on häilyvää. Ja ne serkun versiot oon puolustellu ittelleni sillä, että ennen vanhaan oli julkisessa jaossa pelejä joissa pääs kokeileen, että millasia ne on. Share-Warea vai mitä se olikaan.

Sitte ku osti vaan kotelon tai nimen perusteella niin tuli jatkuvasti petyttyä. Jos tykkää pelistä niin mielellään sen ostaa, mutta en oo enää aikoihin ostanu sikaa säkissä erittäin sattuneista syistä.

09.09.2024 22:20:17 | 22:23:01
#646462 [+-] Piilota Suosittele

>>646411
On siinä se zombi hommeli. En perkele vaan pääse sitä läpi joten en tiiä tuosta apinasysteemistä että tulleeko se vastaan myöhemmin vai onko sitä etes messissä nuin vanhassa versiossa. Lainasin sen jo joskus vuosia sitten mutta kokeilen sitä ihan vaan harvakseltaan.

09.09.2024 22:30:31 | 22:32:19
#646465 [+-] Piilota Suosittele

>>646462
Aaa, sun pitää voittaa zombit eka. Sen jälkeen tulee apinat, sen jälkeen muistaakseni tuli vielä vampyyrit. Se olikin jo niin kinkkinen, että mulla meni sormi suuhun sen vampyyrit kohalla. Zombit ja Apinat on jees, pikkusen kato vinkkiä youtube videoista.

Muutenkin, zombeissa pitää olla räjähdysmäisen nopea sen levityksen sekä zombien boostaamisen suhteen.

Protip, jenkeistä on laivayhteys etelä amerikkaan, josta laivayhteys madagaskarille. Sanoin jenkeistä on laivayhteys grölannille ja sieltä eurooppaan. Viruspeleissä buustasin huomaamattomuutta ja laivojen kautta levitystä, kunnes boostasin sen saatanan tappavaks

!Huom! Jenkeissä on myös laboratorio missä kehitetään vasta-aineita. Tän takia niistä valtioista pitää päästä nopeesti eroon, tai vaikeuttaa niiden tutkimustyötä.

Toinen hyvä alotuspaikka on intia, koska siel on vittuna väkeä -> pointseja nopeemmin.

09.09.2024 22:53:39
#646474 [+-] Piilota Suosittele

>>646465
Kyllä mää kerran ehtiin vissiin jo tartuttaa koko maailman zombismiin, mutta perkeleet alko sitten kehittään vasta-ainetta. Luulin jo kusseeni taas koko skenaarion ku hiffasin, että mullahan on edelleen ne kaikki entiset zombit vielä olemassa. Siinä sitten rimpuiltiin menemään, mutta ku jäi edelleen niitä paikkoja joissa ei kaikki ollu ihan vielä mätäneväisiä niin ne perkeleethän onnistu ku onnistuki pelastamaan ittensä ku zombit ehti kuolla näläkään.

Pittää varmaan kattua tutoriaali tai pari ennen ku yrittää uudestaan.

09.09.2024 22:57:31
#646475 [+-] Piilota Suosittele

>>646474
Joo, pari kertaa joutuu kokeilee ennen ku ymmärtää miten niitä kandee käyttää. Sama apinoissa, mut mä tykkäsin miten se apina skene on tehty siinä

[ 9 viestiä | ]