missä on kuluttajansuoja missä on kuluttajansuoja
asiantuntijat asiantuntijat
Terveisiä Oulusta Terveisiä Oulusta
kääpiöryssä kääpiöryssä
floppa friday floppa friday
mailma kylässä mailma kylässä
doomtwerk doomtwerk
tuning tuning
Tesla Tesla
tikanheittoa tikanheittoa
iloinen poika iloinen poika
Vähä roiskii Vähä roiskii
Kremlin kenttä, Vnukovo Kremlin kenttä, Vnukovo
Tissit Tissit
Kiitos Kiitos
Nakuankkahan se siellä :D Nakuankkahan se siellä :D
My summer car official trailer My summer car official trailer
gib jimmy mone gib jimmy mone
Jumppatauko Jumppatauko
toinen hyvä vuokralainen toinen hyvä vuokralainen
kello kello
kaaleelaatikko kaaleelaatikko
kehitys kehitys
iphone vs nokia iphone vs nokia
 1 280 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.56 MB, 1 tiedosto, 25.08.2022 21:26:37
[ + 5 - | ]

Spandex

[66933] [tiedosto.mp4] [0.56 MB] [540x360] [12.61s] [] []

pyöräilijä

(33)  · 

spandex

(50)  · 

kusipää

(19)  · 

yli vaan

 · 

pyörä homo

(19)  · 

hyvän mielen media

(25)  · 

vihreät

(423)
25.08.2022 21:48:01
#595181 [+2] Piilota Suosittele

Enää ei edes spandex spedet ahdista niin pahasti kuin noi sähköskuutti idiootit.
Ajellaan keskellä jalkakäytävää, hypitään siitä ajoradalle, käännytään jalkakäytävän kulmassa hidastamatta näkemättä mitä sieltä on tulossa, ihmetellään kun vartijat pysäyttää kun ajellaan kauppakeskuksen sisällä tierillä +15km/h ihmisten keskellä.

25.08.2022 22:01:47 | 00:00:46
#595189 [+4] Piilota Suosittele

>>595181
Ennen sitä luuli, että kaupunkipyörien vuokraajat ovat niitä pahimpia. Heissä kiteytyi liilenteessä harvoin liikkuvan tienkäyttäjän osaamattomuus ja tietämättömyys. Sitten tulivat sähköskuutit ja edelliseen voitiin lisätä suunnaton typeryys ja majesteetillinen välinpitämättömyys.

26.08.2022 07:00:55
#595235 [+-] Piilota Suosittele

>>595189
Tuntuu että osalla näistä mainituista ryhmistä on aivojen käyttö asetettu "virransäästötilaan".
Spandex näkee vain rakoja mistä sujahtaa järjettömillä nopeuksilla.
Kaupunkipyörän käyttäjä kuvittelee että alla on monikäyttö / maasto kulkuväline jolla saa ajella missä vaan ilman tieliikenne lain puuttumista asiaan.
Sähköskuutin käyttäjä puolestaan sama kuin spandex varustettuna pienemmillä renkailla ja yleensä ilta / yö-aikaan vielä humalassa.

[ 4 viestiä | ]