Nyt ymmärrän Nyt ymmärrän
Kalle Abbanen Kalle Abbanen
Bört you huumon! >:3 Bört you huumon! >:3
Monotonia murhattu Monotonia murhattu
Mäkmäk Mäkmäk
Koronaohje Koronaohje
Uuno menettää vessapaperinsa Uuno menettää vessapaperinsa
Iso elukka Iso elukka
sylkyssä :3 sylkyssä :3
Gorona nyd suomessa :DD Gorona nyd suomessa :DD
vanessa 2 vanessa 2
Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen) Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen)
Tahtoisin maistaa hieman ;333 Tahtoisin maistaa hieman ;333
Töppöset Töppöset
napa :3 napa :3
Macrohard onfire Macrohard onfire
Turvallinen oulu Turvallinen oulu
Esittely Esittely
Cnina ei ne perälävet Cnina ei ne perälävet
sopii hyvin yhteen sopii hyvin yhteen
yllättäviä tapahtumia yllättäviä tapahtumia
beavis and butthead beavis and butthead
Family Guy Family Guy
Ramsay Bolton: The Ultimate Kindest Man In Westeros Ramsay Bolton: The Ultimate Kindest Man In Westeros
 892 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto
16.10.2024 01:12:38
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2024.

iso neekeridemoni ammutaan

[73944] [tiedosto.mp4] [2.71 MB] [1278x720] [27.19s] [] []

neekeri

(1397)  · 

veitsi

(39)  · 

poliisi

(330)  · 

pistooli

(35)  · 

doom

(48)  · 

blm

(180)  · 

suvakit

(200)  · 

paskanahka

(148)  · 

ruma

(136)  · 

apina

(178)  · 

simpanssi

(61)  · 

haisuli

(31)  · 

huumeet

(82)  · 

shaniqua

(21)  · 

vesimeloni

(53)  · 

kfc

(53)  · 

työtön

(105)  · 

kelarotta

(93)  · 

urban dindu

(36)  · 

rikollinen

(111)  · 

pyörävaras

(28)  · 

jenkkineekeri

(22)  · 

dindu nuffin

(20)  · 

nokikeppi

(10)  · 

multaneekeri

(14)
16.10.2024 16:46:51
#653319 [+3] Piilota Suosittele

>>653244
Kaverit kävi joskus katsoon esityksen josssa oli sinfoniaorkesteri, sello beissi, sähkökitarat ja pannuttaja ja ne soitti näitä tunnettuja pelimusiikkeja.
Kivenkovina doom faneina joutu kai myöntään että halo1 sessio oli paras.
Itse en mennyt ku ajattelin että vittu mitä homopaskaa taas mut nykyään mietin että miks olin nii homopaska että en mennyt.

16.10.2024 20:47:05
#653371 [+1] Piilota Suosittele

>>653245 Äkkiä kun googlaa, niin transwoman mainitaan.
Onhan noita vähemmän kauniita sotanorsuja ihan oikeitakin naisia,
mutta kieltämättä tuo örinä paljasti heti, että tämä ei taida olla sellainen.

Varmasti joku paskiainen syyttäjä tuosta repii keissiä, että aulassa kun poliisi
käski pysymään etäällä, niin käytti mies termiä.

Jos tuota kamerakuvaa ei olis koko tapahtumasta, niin potentiaalinen
uus black/tranny/lives matter vain oottas käynnistymistä.

17.10.2024 19:16:12
#653540 [+1] Piilota Suosittele

>>653199
alkuperäinen

Ai se on mies. Miks noi on aina neekereitä ketkä lähtee jahtaamaan aseistettua poliisia teräaseen kanssa? Hyvä ettei poliisi kuollu ku ovi aukes 🙃

[ 12 viestiä | ]